Olsen_nissan Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 godt å se at d ordna seg da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Skinn er fint se på, men det er ekkelt å sitte i. Klamt og du brenner deg å det om sommern, og kaldt og kjipt om vintern. Jeg er enig i støvet, men da får man heller støvsuge litt oftere. Og regn?.....man kjører da vel bare opp taket....eller? Møtte opp på Autostern idag og spurte hva de dreiv med. Selger prøvde seg på en liten sleip en og sa det var fordi jeg hadde etterbestilt noe og fabrikken ikke hadde fått alt med seg. "Du kan slutte å prøve deg og heller fortelle meg hva du har tenkt å gjøre med saken" sa jeg, og da la han seg helt flat. Enden på historien hittil er at ny bil er bestilt fra Tyskland med vip. prioritet (wow), og jeg får låne en ny bil til jeg kan hente min egen. Tror jeg skal prøve å grine meg til noe ekstrautstyr for tort og svie også :) Jeg syns dette er en grei reaksjon fra forhandler. Noen kommentarer? Her bør du grine en tsunami og få en gooooood del utstyr! At bilen kommer fortere enn svint er det MINSTE du kunne ha regnet med, det er jo det samma for deg om det er VIP eller hva faen, det kunne like godt vært den orginale bilen som kom nå, du har uansett venta like lenge UTEN bil. Her gir de deg ikke noe plaster på det svære skuddsåret ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Fikk dritt igjen idag. Selger sa at bilen jeg fikk låne måtte gjelde fra 1. juli siden det sto siste leveringsmåned juni i kontrakten. Jeg må altså vente fire dager med å låne bil, det er atpåtil ikke en cab!!. Da tente jeg og sa hva jeg mente om det usle drittfirmaet han jobbet i. Jeg hever ikke kjøpet fordi jeg ikke gidder å vente mer enn høyst nødvendig, og fordi jeg vet de driter i om jeg hever kjøpet eller ikke. Jeg vil si det er rimelig smålig å holde tilbake en lånebil i fire dager. Hva med litt service? Det koster de ganske mye mer i dårlig reklame enn hva det koster å gi meg litt ekstra. Det virker også som selger har begynt å prøve å få meg til å tro at det er de som er snille fordi de gidder å bestille en ny bil. Aldri ha noe med Autostern på Ullevål å gjøre, det er min mening. Spread the word! PS. Den Wow'en i siste innlegget mitt var ironisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg fatter ikke at du gidder å kjøpe bilen etter all dritten du presser ut. Selvsagt bryr de seg om hver eneste bil de selger. Personlig har jeg og hele familien her totalt boikottet en selger etter at han var lite serviceinnstilt og på grensen til frekk når mutters kom for å hente en demobil som de hadde avtalt på forhånd. I ettertid har vi også fått høre at personen ikke er til å stole på i det hele tatt og helt utrolig når folk kommer med garantisaker. Er glad vi kom oss unna der, selv om vi må kjøre 3 mil ekstra hver vei for "neste" merkesforhandler. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 utrolig dårlig service! får bare håpe den selgeren for fyken... Ta det opp med daglig leder på stedet, eventuelt salgssjefen, mener å hørt at salgssjefen der er ganske streng, mulig det er bruktbilavdelinga... men slik service og løgn fra selger er uholdbart, har selv jobbet med bilsalg og syns dette høre sYyyykt ut..... Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Har lest gjennom hele tråden, men finnner ingen plass hvilken bil det er snakk om.. Pettergutt..? Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Har lest gjennom hele tråden, men finnner ingen plass hvilken bil det er snakk om.. Pettergutt..? :pray SMART FORTWO :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Haha, NO WAY !? :boxing Tipper på en liten Pug Cab jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NewBeetle Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Med tanke på at bilen skal/blir bygd i Tyskland, regner jeg med det er enten en SLK, CLK eller SL. Med valgfri motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Aldri ha noe med Autostern på Ullevål å gjøre, det er min mening. Spread the word! PS. Den Wow'en i siste innlegget mitt var ironisk Det er ikke bare på Ullevål som har dårlig service i BOS systemet.. Kanskje en forbandelse? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg har jobbet på Bo steen Autostern som bilmekaniker, så jeg har litt erfaring med dem. De på nybil avdelingen kan være "pyton" de tror ofte at de er noe dem ikke er, bare pga de selger de aller aller fleste nye store MB i Oslo og at de har kundegruppen som tilhører Oslo vest. Bruktbil selgerne er litt mere på jorda, de kunne/kan man prate med og man følte at man hadde noe å prate med dem om, noe man ikke følte med de nybilselgerne. Verksted-biten er bra der oppe, så du får neppe noen problem der, ikke noe som kan løses smidig og lett. Snakk med Tom Stang, (hvis han enda er der) han er en kjempegrei formann. Kundemottak folka til verksted er greie folk, og samme med delelager guttene, så alt i alt kommer du til og oppleve noe positivt etter at du er ferdige med nybilselgerne. Synd du måtte oppleve dette der oppe. PS: Autostern selger ikke Peugeot, men MB og mulig de også har fått Smart, men det er jeg litt usikker på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Jeg er imponert over hvor tålmodig du er. Jeg hadde hevet kjøpet for lenge siden, og i disse agurktider kunne det attpåtil ha vært grunnlag for en sak i avisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det er jo flere som leverer ny roadster i norge nå da, smartbiler for eksempel. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 åhh.... :wave Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hvem bil er det du har kjøpt da? selger de helt ny mercedes cab. til 200 000kr? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg