Kebab gud Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 siden den lages i tyskland er det enten en smart (Fortwo cab/ crossblade eller rodster) eller en SLK, CLK eller SL jeg tipper på ...... CLK 200Kompressor er hva morra mi har så da tipper jeg det ... PS: i morra mi sin bil faller interiøret fra hvertandre.. ogd et er en 2004 modell Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Det er snakk om en Smart ForTwo Roadster :drive2 i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelia Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har og vært kunden av BOS Autostern i noen år, hadde en utrolig flink dame i kundemottak Anita eller Anette gjorde en knall jobb, men hun sluttet å det samme gjald mine besøk. Verksted er et stort rot. Bare å ringe dit bør mann ta ut en uke ferie for det tar tid. Hadde nok hevet kjøpet om jeg var deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har og vært kunden av BOS Autostern i noen år, hadde en utrolig flink dame i kundemottak Anita eller Anette gjorde en knall jobb, men hun sluttet å det samme gjald mine besøk. Verksted er et stort rot. Bare å ringe dit bør mann ta ut en uke ferie for det tar tid. Hadde nok hevet kjøpet om jeg var deg. denne tråden er ifra 2005. tror ting har ordnet seg nå Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 denne tråden er ifra 2005. tror ting har ordnet seg nå Han har sikkert solgt bilen:) men litt morsomt å lese 3år gamle tråd da:P Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg