Gå til innhold

kjøp og salg

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

er det bare jeg som irriterer meg grønn over at man ikke kan poste slag/kjøp rett på 240 forumet? :fuckme2: sjeldent jeg sitter å leser på kjøp og salg...

mulig jeg er helt mongo når det gjelder dette...men men... :hammer

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det bare jeg som irriterer meg grønn over at man ikke kan poste slag/kjøp rett på 240 forumet? :fuckme2: sjeldent jeg sitter å leser på kjøp og salg...

mulig jeg er helt mongo når det gjelder dette...men men... :hammer

Enig...Leser jo aldri der selv heller.. :boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DOT COM!

jeg greier seriøst ikke å se problemet om folk handler litt med hverandre på underforumene! ikke om jeg virkelig legger sjela i det..

greit nok det er litt ugunstig at halvparten av postene er gammle K&S poster, men viss si alle går inn for det kan jo bare posten slettes etter "vi" har fått solgt/lkjøpt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

speedy, si f.eks maxis hadde knakkt en pæreholder, så spør jo han i en tråd om noen har en pæreholder til "salgs" siden det er litt dumt å betale en 100lapp for noe sånt. å jeg har i søkk å kav med slike, si vi er så å si naboer eller noe, så sier jo jeg bare; okei jeg kommer bort med en til deg senere..

kansje et litt snålt eksempel, men seriøst, HVA er egentlig problemet!? jeg kan ikke huske å noen gang ha fått et fornuftig svar på dette..å du ser jo hvilken aktivitet det er på det nye oppleget..spes. volvofolk..

syns egentlig det er litt dumt at det skal bli så mye uenighet for småting, men HVORFOR kan ikke folk handle seg selv imellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil man ha deler til 200-serien. så burde det egentlig være naturlig at de delene som var til salgs hadde blitt lagt ut her.

Så sykt irriterende å bla seg gjennom 20 sider med dritt for å lete etter volvo deler.

:fuckme2: kjøp og salg, og la heller oss volvo gutta selge det vi måtte ha på 200-serie forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider