Gå til innhold

kjøp og salg

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

ellers har jeg et lite spørsmål..

lurer på om han som styrer forumet kunne lagt om litt mer,

vi har hvert så heldige at vi har fått 200, 300.400 etc.

så hvorfor ikke ha en liten K & S inne på volvodelen? :)

er det mulig å få til, kjekt siden vi volvo gutter handler en del imellom hverandre ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ellers har jeg et lite spørsmål..

lurer på om han som styrer forumet kunne lagt om litt mer,

vi har hvert så heldige at vi har fått 200, 300.400 etc.

så hvorfor ikke ha en liten K & S inne på volvodelen? :)

er det mulig å få til, kjekt siden vi volvo gutter handler en del imellom hverandre ;)

Mener bestemt at en av administratorene har kommentert akkurat dette i en annen tråd om samme sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater de nye kjøp å salg opplegget, verste er at eg ikkje klare å legge opp post på kjøp å salg helder, finner ikkje framm til der du lager posten engong.

verste er vell at crew'et ikkje høyrer på medlemmene å bestemmer alt sjøl, virker slik frå min side da..

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater de nye kjøp å salg opplegget, verste er at eg ikkje klare å legge opp post på kjøp å salg helder, finner ikkje framm til der du lager posten engong.

verste er vell at crew'et ikkje høyrer på medlemmene å bestemmer alt sjøl, virker slik frå min side da..

Akkurat som i politikken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra det bare ikke er meg da... la jo ut en motor vurderes solg inne på 200foumet..og den var jo borte før jeg rakk å snu meg..

jeg synes iallefall det burde vært mulig å gjøre som før, skal jeg ha volvo deler vil jeg finne det under volvo..ikke sitte søke og kødde i k og s forum.. :fuckme2: :boxing

qouter det jeg skrev/fikk svar :

Opprinnelig skrevet av volvo242TIC

laget en tråd på 200 forumet. motor vurderes solgt

grunnen til at jeg ikke la denne på kjøp og salg var for å lufte det for volvo gutta...for å se om noen var intr. i det hele tatt...men nå er posten vekk...

er liten vits i å legge den rett på kjøp og slag sia 240 folket sjeldent ser der...........vi er jo en gjeng sta folk som du sikkert vet..hehe

håper på raskt svar

kenneth

svar :

Det hjelper ikke å være sta.

tråden blir fortsatt slettet.

til slutt skjønner kanskje alle volvo-folk også at dem må se på kjøp og salg.

edit :

som sagt har en motor som vurderes solgt..alle vet vel hvor den ligger

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde kansje vært en mulighet å få til slik at det er lov å ha Ø.K. inne på forumet, men om du vil selge ting, så kan du legge det på K&S(for de som forsrår seg p åden nye dritten!)

noen som kunne sett seg enige med meg der?

si du hadde den motoren, men ikke gadd gjøre noe veldig for å bli kvit den, så røyk plutselig maskinen min(er jo volvo så ikke akkurat så aktuelt da;)) men så ser du det at jeg vil ha en motor, så svarer du at du har en, så er vi enige! for kjangsen er ikke så stor for at du gidder bla igjennom masse skropel/taxi (og mange andre merker) for å se om noen tilfeldigvis skulle ønske seg en motor..!?

er ihvertfall mitt synspunk..ganske håpløst å ha en ØK annonse på K&S forumet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sjekker iallefall ikke ØK på k&s forumet... er så tungvindt... men men...virker ikke som meningene til mannen i gata har så mye å si bestandig....

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at vi som bruker 200 forumet kunne fått lov til å bestemme dette selv. Er jo bare vi som taper på at vi rekker ut til en mer begrenset kjøpe-gruppe. men men... Er man maktsyk så er man maktsyk....

trodde også litt av poenget var det brukerne har noe de skal ha sagt når det gjelder utforming av forumet...tydligvis ikke i dette tilfelle.... men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider