Gå til innhold

kjøp og salg

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

Nei,nei .. De skal bare bruke det :) . Og kommentarer til moderatorene putter man under Ris & Ros, ikke Bilmerker > Volvo > 200 Serien

done : http://www.bilforumet.no/topic/66482-kjøp-salg/?do=findComment&comment=749713

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøp og salg SUGER!!!

Forstår ikke at moderatorene mener det er enkelt å brukervennlig.

Jeg vil si det er umulig, og ikke brukervennlig. Se å få rydda opp!!!!!

Kan ikke bare gjøre slik DERE tror det er rett! Det er tross alt en haug med andre brukere som PRØVER å bruke forumet også..

Men fortsetter dere slik, ja da har dere plutselig fått en bilforumet.net for dere selv.

Forstår ikke hva som er galt med å selge deler i underforumene.. Man fisker selfølgelig der man får mest napp!!!

Nemlig når man legger ut ting for salg i det spesifikke forumet.

Får knapt nåkk til å gå inn på kjøp og salg.. forstår ikke oppsettet.. gidder helder ikke engasjere meg i det.. K&S kan surfe til H*

Gjør noe med det eller få ufornøyde brukere :fuckme2:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. gidder helder ikke engasjere meg i det..

Den tiden og energien det har tatt å skrive ditt innlegg, kunne blitt brukt til å sette seg inn i K&S.Men som sagt, du gidder ikke.Da er det ikke K&S sin feil, men din.Gjør litt egeninnsats istedenfor å være så lat!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tiden og energien det har tatt å skrive ditt innlegg, kunne blitt brukt til å sette seg inn i K&S.Men som sagt, du gidder ikke.Da er det ikke K&S sin feil, men din.Gjør litt egeninnsats istedenfor å være så lat!

Skal si deg det at jeg har prøvd å sette meg inni det 5 ganger.. men etter den 5. gangen da dreit jeg i det.. da gadda ikke jeg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei for faen de k&s er de største helvette eg har våre borti, fortell meg kordan eg legger ut ein post på k&s da? har prøvd ALT for mange ganger, men nåke lykke? neppe, so du som liksom er ett crew, vis meg kordan de skal gjerast da???

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei for faen de k&s er de største helvette eg har våre borti, fortell meg kordan eg legger ut ein post på k&s da? har prøvd ALT for mange ganger, men nåke lykke? neppe, so du som liksom er ett crew, vis meg kordan de skal gjerast da???

Du må logge ut, stenge nettleseren, opne den igjen, logge inn så trykker du ikke inn på forum, men på k og s, så et eller annet..

Og dette kaller dem brukervennlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynner å miste respekten til litt foe mange folk her inne nå.. flesteparten har stor blå skrift i signaturen for å si det sånn..menmen..er vel det de prøvde på med det nye K&S dritte!? well done :popcorn

Er det meg du snakker om med blå skrift i signaturen eller ?

Den også klager dem på forsovidt.. Min var vist for lang.. 6 linejer kanskje..

MEN JEG HADDE NORMAL STØRRELSE PÅ SKRIFTA !!!!!!!!!!!!

Ser tusen av folk som har 90 størrelse skrift å alle mulige slags farger.. har dem blitt endra på ? NÆÆÆÆÆ !!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi sory! folka jeg snakkr om har STOR skrift i signaturen...

Hehe.. Okej :)

Ja, jeg har sett dem med stor skrift jeg også :mad:

Og det verste er at Dem får ha signaturen i fred.. mens dem som har normal skrift må kutte ned!! :fuckme2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må logge ut, stenge nettleseren, opne den igjen, logge inn så trykker du ikke inn på forum, men på k og s, så et eller annet..

Og dette kaller dem brukervennlig :roll:

fy f**n for ett slit, men er de ikkje so at når du fornya/oppdatera f.eks forumet, so skal de bli lettare tiljengeli og alt de der?

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Okej :)

Ja, jeg har sett dem med stor skrift jeg også :mad:

Og det verste er at Dem får ha signaturen i fred.. mens dem som har normal skrift må kutte ned!! :fuckme2:

Moderatorene får ikke med seg alt de heller. Tipper mange av de browser forumet uten signaturere og avatarer. Kommer du over noen som har for stor signatur så kan du jo faktisk hjelpe moderatorene i stedet for å hele tiden klage ved å melde ifra ved å trykke på denne knappen -> report.gif

Når det gjelder det å legge inn en annonse på Kjøp og Salg. Jeg hadde ingen større problemer når jeg gjorde dette. Fant ikke "place new ad" første gangen, benyttet meg av søkefunksjonen, fant 20 poster om dette og alle sa logg ut og inn igjen. Deretter funket alt som en drøm. Dette betyr enten at jeg var sinnsykt heldig, at jeg er sinnsykt intelligent eller at de som ikke får det til rett og slett er for dumme til å bruke internett. ( Jeg ser på det som lite sansynlig at det er en av de 2 første)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikkje veit eg, hadde de våre opp til meg so hadde crew'et våre bytta ut for lenge sida...

stemme for ett crew som er meir opptatt av medlemmene sine

Nå er det faktisk slik at disse eier domenenavnet "bilforumet.net", disse eier serveren dette forumet kjører på, de eier lisensen på vBulletin og de betaler regningene. Hvordan du skal klare å "bytte ut" disse tror jeg du ikke klarer uten å benytte deg av et annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider