Gå til innhold

kjøp og salg

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aha seriøst går d an!? 1STEIN! dette med kattebilder å dritt var kansje et prob for to år siden da det var et prob at forumet skled over! men er dette noe prob nå!? er det noen grunn til at det ikke skal kunne gå an å poste noe offtopic nå!?

offtopic forumet er jo helt på tur nå, det flyter jo over med kjedeposter,men om noen har noe "saklig" offtopic, får vi fingen med en eneste gang!

men du som har sjønt ALT har sikkert et svar på dette og!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha seriøst går d an!? 1STEIN! dette med kattebilder å dritt var kansje et prob for to år siden da det var et prob at forumet skled over! men er dette noe prob nå!? er det noen grunn til at det ikke skal kunne gå an å poste noe offtopic nå!?

offtopic forumet er jo helt på tur nå, det flyter jo over med kjedeposter,men om noen har noe "saklig" offtopic, får vi fingen med en eneste gang!

men du som har sjønt ALT har sikkert et svar på dette og!?

Quoter bare description på Off-topic katalogen

Alt snakk om bil, mc, kjøretøy, motor og rekvisita som ikke passer inn under de andre forumene kan postes her..

Har du spørsmål om en båtmotor får den kanskje ligge, spør du om hvor du kan få leid plass til båten din blir den nok slettet.

Hvis du synes det er poster i off-topic som ikke passer inn, så er det bare å bruke denne knappen

report.gif og se om moderatorene er enige med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går jo ikke an å diskutere med deg for med en gang du tar feil eller leser feil/ett eller annent(driter deg ut som jeg kansje ville sakt på en måte som høres kvassere ut enn det er ment) og noen påpeker det, ror du deg bare vekk å snakker om noe helt annet!

å angående off-topic eller noen andre poster gidder ikke jeg bruke "sladre-knappen" din, for om noen trenger hjelp til etteller annet, SAMME HVA, til og med om det kansje en gang innimellom ikke har noe med bil å gjøre, så hjelper jeg vedkommende, og om ikke jeg kan hjelpa, håper jeg noen andre som kan, får lest posten og at personen får et svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går jo ikke an å diskutere med deg for med en gang du tar feil eller leser feil/ett eller annent(driter deg ut som jeg kansje ville sakt på en måte som høres kvassere ut enn det er ment) og noen påpeker det, ror du deg bare vekk å snakker om noe helt annet!

Jeg prøver da å svare på alt som kommer mot meg. Hvis du føler du har sagt noe til meg som jeg ikke har svart på så kan du gjerne poste det igjen eller sende meg en PM.

Når jeg har lest noe feil og oppdaget det pleier jeg som regel å innrømme det, ikke stå beinhardt på mitt at jeg har rett selv om jeg leste feil.

Hvis jeg kommer med en påstand og andre mener noe annet og forklarer hva/hvorfor jeg tar feil, så ser jeg ingen grunn til å kommentere det da dette bare søpler til tråden med dritt som ikke har noe med spørsmålet i det hele tatt.*puh, tung setning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230ft: Tror du burde endre signaturen din til noe som stemmer litt bedre.

F.eks: "Selv som gammel mann er jeg en liten snørrvalp"

Hmm..

Allerede som barn var han liten gutt, eller hva det var..

Han var vertfall ikke så jævli barnslig som deg !

Og du er nåk en gammel snørrvalp selv, siden du tar det eksempelet.

Dette er en tråd for å diskutere. Ikke slenge dritt.

Meen, desverre er det noen som ikke har blitt voksen enda, og klarer å holde slike barnslige uttrykk for seg selv.

Dette synst jeg virkelig er lavmål. Gå og tørk snørret :fuckme2:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp og salgs delen er oppretta for å brukes... om det suger i starten så er det faktisk helt ok å bruke!!

faktisk så blir det mye bedre enn en hel tråd om en som er på jakt etter en baklykt f.eks som veldig ofte ender i noe helt annet enn det tråden egentlig handler om...

eneste folka på forumet som klager på akkurat dette er de brukerne som henger på volvo 200 forumet... utifra det jeg veit så blir det ikke noen endring på denne biten av forumet angåenden kjøp og salg... virker som at det har kommet for å bli... så vil dere handle dere imellom på forumet så er det igrunn bare å bli vant til kjøp og salgs biten.

så fort vi som moderatorer eller admins ser en kjøp og salgs tråd så blir den sletta...

håper dere forstår dette... vi gjør dette for å få et bedre og mere ryddig forum... vi har snart 13.000 medlemmer her og det krever litt system.

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp og Salg SUGER :D

Jepp, jeg føler virkelig at du tok et godt moralsk tak i øra mine der...

Du skal ikke krangle med meg litt om hvilket bilmerke som er best også da?

Slenger bare litt med tastene når jeg ser den diskusjonen som går her, er ikke den mest seriøse jeg har sett for å si det slik,

meeen så lenge dere trives med det så be my guest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg føler virkelig at du tok et godt moralsk tak i øra mine der...

Du skal ikke krangle med meg litt om hvilket bilmerke som er best også da?

Slenger bare litt med tastene når jeg ser den diskusjonen som går her, er ikke den mest seriøse jeg har sett for å si det slik,

meeen så lenge dere trives med det så be my guest!

Jeg gidder ikke å krangle om hvilket merke som er best. Det er ikke noe man kan komme til enighet med uansett.

Vil si det var litt mer en slenging med tastene da men.

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider