G.T.I Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 gjør som er kamerat av meg (før han kjørte ut vel og merke), ha ett par 100 liter jordsekker baki.. Har hvert borti en vr6 støtt og stadig i det siste, men nytt år og nye regler. Ikke så lenge siden det var en stor tråd her om akkurat det samme. moi Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 For å få godkjent bilen din med vr6 må du flytte over komplett under stell fra golf3 vr6. Batteriet må ikke flyttes. Å ikke minst du må ha papirer fra møller som sier at du får lov til å bygge om, hvis jeg ikke husker feil er dette papirer som møller har slutta å gi ut. Det lønner seg å snakke med din lokale trafikk stasjon før du begynner. Legg det frem med hva du skal gjøre og hva du har tenkt til bruke av deler, om de ikke har godkjent dette før så kan det lønne seg å invitere han til verkstedet dit på kaffe og kaker (eller for å kikke på hva du driver med) Da blir de mye lettere å ha med å gjøre, dem liker det når folk spiller med åpne kort kiddie Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 kor mangen Jetta Vr6 finnes det i norge som er godkjente??er det store problemer å få det godkjent?? jeg har i allefall en jetta vr6 som er godkjent.. og den er til salgs.. noen som er intreserte? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 jeg har i allefall en jetta vr6 som er godkjent.. og den er til salgs.. noen som er intreserte? AJ skilter? gul? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 AJ skilter? gul? jepp... det er den bilen ja. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Sleng opp noen bilder da :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Sleng opp noen bilder da :) her er noen bilder. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Du må laste de opp på en nettside, f.eks http://www.photobucket.com Så må du bruke IMG knappen når du skriver en ny post, og linke til photobucketlinken.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis en pris rundt 100 000 kr? Hehe.Så en på autodb som kosta det, men usikker på om den var gul eller ikke. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis en pris rundt 100 000 kr? Hehe.Så en på autodb som kosta det, men usikker på om den var gul eller ikke. er samma bilen ja... 100 000 er nok litt mye å forvente.. men bud ønskes.. yodude Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvorfor skal bilen selges nå i igjen? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvorfor skal bilen selges nå i igjen? skal kjøpe meg leilighet med madammen.. og da må vi ha en bil som henne kan "bulke" nei, jeg mener kjøre.. har bare råd til å ha en bil, og vil ikke bruke jettaen til det.. Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hehe.. Er det 3er dash og sånn i denne ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Februar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hehe.. Er det 3er dash og sånn i denne ? er interiør fra corrado og speedo fra passat vr6, med kjørekomputer og litt modda dash... tror det er den eneste med dashen sånn... skal slenge opp noen bilder om litt... :bump Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Si en pris da!!! Eg har lyst på ny jetta snart!! hadde ik vert dumt med vr6:) kor lenge er den godkjent?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg