joppa Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 ser div bilrekvisita butikker selger hagmans grunning, sånn gul 2 kompoment sak. er den noe bra? har hørt begge deler men noen som har konkrete ting å si om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfen Rolf Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg brukte den grunningen for og grunne 90 fangerene på golfen min før lakkering, di har begynnt og flasse litt allerede, kansje ikke så lurt og bruke den på plast, brukt plast grunning før men det har oxo flassa så jeg tenkte prøve noe nytt, hehe. men det jeg har hørt om den e at den er ganske god. ganske dyr er den og, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 hehe, okay flassing er ikke bra, men er vrient med plast se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg