Gå til innhold

Mp3 spiller med kortleser og usb

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

kom over denne på netthandelen, de skal vist ha noe timessalg i dag.

Noen som har vært borti det der før?

Virker jo ganske kjekt å bare plugge inne en usb plugg med mp3 på...

LINK

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant auksjonen på en sånn en med vinnerbud på 700kr...

Tror ikke det var så gæli pris, men det er noen som har gått til 650 også..

Kanskje jeg kjøper et par til hvis det går noen billige..

Men er redd for at dette er billiglyd..

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant auksjonen på en sånn en med vinnerbud på 700kr...

Tror ikke det var så gæli pris, men det er noen som har gått til 650 også..

Kanskje jeg kjøper et par til hvis det går noen billige..

Men er redd for at dette er billiglyd..

Dette er nok ikke verd de 750kr heller. Nå er ikke jeg veldig opptatt av S/N på forsterkere, men når en cd spiller er oppgitt med 60dB på CD delen frykter jeg at det er MYE grunnstøy, og en generelt rævva konstruksjon. Linjeutgang med 350mV, er jo som å be om trøbbel.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en som tikka ut uten bud.. hadde jeg vært medlem hadde den vært min for 1kr nå :/

Alle jeg har sett har gått for mellom 7 og 800...

Dette er nok ikke verd de 750kr heller. Nå er ikke jeg veldig opptatt av S/N på forsterkere, men når en cd spiller er oppgitt med 60dB på CD delen frykter jeg at det er MYE grunnstøy, og en generelt rævva konstruksjon. Linjeutgang med 350mV, er jo som å be om trøbbel.

mvh

Glenn

Mr.Sq mener du at det er for liten styrke på lavnivå utgangene? Slik at de bli lett påvirkelig av støy? Jeg kommer til å kjøre all lyd gjennom ekstern forsterker.. så om den innbygde forsterkeren suger gjør ikke noe..

Hva mener du med S/N?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har sett har gått for mellom 7 og 800...

Mr.Sq mener du at det er for liten styrke på lavnivå utgangene? Slik at de bli lett påvirkelig av støy? Jeg kommer til å kjøre all lyd gjennom ekstern forsterker.. så om den innbygde forsterkeren suger gjør ikke noe..

Jupp svært lite nivå, stor fare for støy. Problemet ligger ikke på den inne byggede forsterkeren. sannsynligvis på preamp delen, og da vil du ha dårlig signal/støyforhold i starten av systemet, noe som er en meget dårlig start. Mitt råd er å kaste hele spilleren, eller gi den i julegave til et godtroende familiemedlem.

S/N Signal to noise ratio = Signal/støy forhold

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh..Jeg gir den et forsøk... Alle "skøyt" meg for at jeg kjøpte cd/mp3 spiller på Clahs Ohlson til 1200kr, den var vist så ræva, Men fakutm er at den er spillte fletta av Sony`n Cd-Mp700(?) jeg har nå... Og sony`n kostet 3000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh..Jeg gir den et forsøk... Alle "skøyt" meg for at jeg kjøpte cd/mp3 spiller på Clahs Ohlson til 1200kr, den var vist så ræva, Men fakutm er at den er spillte fletta av Sony`n Cd-Mp700(?) jeg har nå... Og sony`n kostet 3000...

Ikke for å være frekk, men tror ikke du skal sammenligne noe billige greier med "dyre" sony greier, for realiteten er vel at sony ikke har så mange spillere som er verdt 3000,-

Men nå har du jo kjøpt denna spilleren, så får du jo se selv om du har kjøpt katta i sekken eller ikke. Den er uansett ubrukelig i større anlegg.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det sier litt at et noname merke til 1200kr spiller mye bedre, reinere og mer fyldig lyd enn en sony spiller til det tredobbelte.. Det er også umulig å justere lyden på sony spilleren... Mulig at man må opp i 10 000kr klassen for å få bra lyd fra Sony, men bare det sier sitt..

Jeg skal i hvertfall prøve denne billig greia, kommer tilbake med en liten anmeldelse seinere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter godlyd dropper du denne .

Enkelt og greit .

Frank

Akkurat det blei sagt da jeg vurderte å kjøpe min forrige billigspiller på clasohlson, så bra lyd har jeg ikke hatt i bilen min før... ER ikke ute etter noe konkuranse lyd, men vil bare litt mer fylidg lyd enn det som sitter orginalt i bilen. Dessuten var det vel heller mulighet for usb og minnekort som fristet ved denne, dessuten vil jeg tilbake til mp3 igjen da jeg er lei av å måtte ha nitti cd`r i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja konseptet er jo genialt!

hvorfor har ikke pioneer osv en usb inngang eller minnekort leser, mer pratisk og større kapasitet enn cdplater

Dette hadde jo vært genialt som utvidelse til dvd-spillere og cd-spillere.. så mann kunne spille av både videosnutter og bilder.. eventuellt mp3er :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider