Gå til innhold

Mp3 spiller med kortleser og usb

Ranger emnet

Breisladdern

Anbefalte innlegg

Mp3 spilleren er jo innebygd. Den leser cd`r med mp3 på.. USB delen bare leser mp3 spillere som vanlige minnedisker.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mp3 spilleren din støtter det...

Eh... Når spilleren har USB inngang for minnebrikker, støtter spilleren dette. Noe annet ville jo være galskap. Blir jo som å sette på en ekstra tank, for diesel, på en bensindrevet bil...

Specs'en på den spilleren det er snakk om er direkte crappy. Lukter skikkelig billig china greier her.

Heldigvis kommer det straks spillere med både minnekort usb og bluetooth. Og av langt bedre kvalitet. Da først skal jeg vurdere slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Når spilleren har USB inngang for minnebrikker, støtter spilleren dette. Noe annet ville jo være galskap. Blir jo som å sette på en ekstra tank, for diesel, på en bensindrevet bil...

Feil. Langt i fra alle mp3 spillere støtter UAC (eller hva det heter....) - driverløs innstallasjon. Og derfor kan den ikke brukes som USB disk.

Sammenligningen blir da også helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Langt i fra alle mp3 spillere støtter UAC (eller hva det heter....) - driverløs innstallasjon. Og derfor kan den ikke brukes som USB disk.

Sammenligningen blir da også helt feil.

... Så om spilleren har en USB port, men ikke kan lese fra den... Hva sitter den USB porten der for da...?

Vieta kommer med en spiller, med bluetooth og USB, som skal ha bedre spesifikasjoner... Finner bare ikke spec'en på sidene dems...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig kan den lese fra USB porten sin... når jeg snakker om mp3 spillere snakker jeg ikke om spilleren/head uniten i bilen. Jeg snakker om f.eks ipod, iAudio, iRiver osv osv..

headuniten kan lese fra minnesticks, og mp3 spillere (ipod) som støtter UAC, eller whatever (noen som vet hva forkortelsen står for, og hvilken jeg leter etter?) men LANGT i fra alle MP3 SPILLERE (IKKE headunit) støtter dette....

forstår du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig kan den lese fra USB porten sin... når jeg snakker om mp3 spillere snakker jeg ikke om spilleren/head uniten i bilen. Jeg snakker om f.eks ipod, iAudio, iRiver osv osv..

headuniten kan lese fra minnesticks, og mp3 spillere (ipod) som støtter UAC, eller whatever (noen som vet hva forkortelsen står for, og hvilken jeg leter etter?) men LANGT i fra alle MP3 SPILLERE (IKKE headunit) støtter dette....

forstår du nå?

Forstår... Vi snakket om bilspillere og du om bærbare... ;) Lett å missforstå hverandre da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider