Xtreme220 Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Fant denne i Tønsberg blad i dag. http://www.x-tra.no/ebiz/products.html?ebiz_pcategory.cid=102&bind@0=102 Fikk ikke testa den da, de gadd ikke kople den opp (det lå ferdigkopla ISO kontakter i demo rommet..) Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 men, hva om mp3 spilleren trenger drivere? hvordan innstalerer du da disse? er jo ikke noe OS på den spilleren, eller? Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Mp3 spilleren er jo innebygd. Den leser cd`r med mp3 på.. USB delen bare leser mp3 spillere som vanlige minnedisker. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xvani Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hvis mp3 spilleren din støtter det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hvis mp3 spilleren din støtter det... Eh... Når spilleren har USB inngang for minnebrikker, støtter spilleren dette. Noe annet ville jo være galskap. Blir jo som å sette på en ekstra tank, for diesel, på en bensindrevet bil... Specs'en på den spilleren det er snakk om er direkte crappy. Lukter skikkelig billig china greier her. Heldigvis kommer det straks spillere med både minnekort usb og bluetooth. Og av langt bedre kvalitet. Da først skal jeg vurdere slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Har du mottatt den nå? Fått testa den? Interessant om den er så dårlig som så mange påstår her... Vil tro det er 'grei' lyd, men ikke så mye mer enn det... Ikke gæærnt kjøp igrunn tipper jeg. Får ikke så mye for 750 spenn, men tror ikke det er noe særlig ugunstig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Heldigvis kommer det straks spillere med både minnekort usb og bluetooth. Og av langt bedre kvalitet. Da først skal jeg vurdere slikt. Link til noen produkter? Hvilke merker osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xvani Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Eh... Når spilleren har USB inngang for minnebrikker, støtter spilleren dette. Noe annet ville jo være galskap. Blir jo som å sette på en ekstra tank, for diesel, på en bensindrevet bil... Feil. Langt i fra alle mp3 spillere støtter UAC (eller hva det heter....) - driverløs innstallasjon. Og derfor kan den ikke brukes som USB disk. Sammenligningen blir da også helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Link til noen produkter? Hvilke merker osv. vet bare at pioneer har gitt ut en spiller med bluetooth . vet ikke om noen andre kjente merker som har usb, men tviler på at pioneer vil komme med noe sånt i nærmeste fremtid, siden de nå kjører med iPod. noen som vet om noen med usb eller minnekortleser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Feil. Langt i fra alle mp3 spillere støtter UAC (eller hva det heter....) - driverløs innstallasjon. Og derfor kan den ikke brukes som USB disk. Sammenligningen blir da også helt feil. ... Så om spilleren har en USB port, men ikke kan lese fra den... Hva sitter den USB porten der for da...? Vieta kommer med en spiller, med bluetooth og USB, som skal ha bedre spesifikasjoner... Finner bare ikke spec'en på sidene dems... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xvani Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 selvfølgelig kan den lese fra USB porten sin... når jeg snakker om mp3 spillere snakker jeg ikke om spilleren/head uniten i bilen. Jeg snakker om f.eks ipod, iAudio, iRiver osv osv.. headuniten kan lese fra minnesticks, og mp3 spillere (ipod) som støtter UAC, eller whatever (noen som vet hva forkortelsen står for, og hvilken jeg leter etter?) men LANGT i fra alle MP3 SPILLERE (IKKE headunit) støtter dette.... forstår du nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Vi har ihvertfall noen spillere ute nå som tar SD-minnekort... hvis noen vil kikke litt mer på hva dette er... http://www.transmedia.no Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 selvfølgelig kan den lese fra USB porten sin... når jeg snakker om mp3 spillere snakker jeg ikke om spilleren/head uniten i bilen. Jeg snakker om f.eks ipod, iAudio, iRiver osv osv.. headuniten kan lese fra minnesticks, og mp3 spillere (ipod) som støtter UAC, eller whatever (noen som vet hva forkortelsen står for, og hvilken jeg leter etter?) men LANGT i fra alle MP3 SPILLERE (IKKE headunit) støtter dette.... forstår du nå? Forstår... Vi snakket om bilspillere og du om bærbare... ;) Lett å missforstå hverandre da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg