Gå til innhold

Kjøpt 405, hva nå?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat kjøpt meg en 405 fra 1988. Den virker veldig strøken, ingen rust, pen innvendig, og ikke hadde den gått spesielt langt (92000).

Man hva bør jeg sjekke opp/gjøre for å holde den like fin fremover? Man burde kanskje skifte registerreim? Er det noe annet som denne bilen er kjent for å kreve tilsyn på?

Mener også å ha lest ett eller annet sted at denne bilen, i hverfall deler av den, er galvanisert. Stemmer dette+

Tar imot alle "nybegynner" tips på denne bilen med største takk. Det er min første Peugeot, og det virker jo veldig bra. :)

EiSvIn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår