CamaroCab Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Tenke jeg endelig skulle få ut finger, eller rettere sagt, topp pakningen er dårlig så jeg er tvunget til å gjøre noe. Jeg har et sett med Vortec topper liggende, kan jeg sette disse direkte på og så bruke mine gamle pushrods lifters etc. Toppene er fra en pickup plukket ut på Bergheim i sin tid. Jeg har innsug og alt som passer kjøpte dette under en USA tur for 3 årsiden. Men kan jeg bruke mine pushrods fra min l98 :cab Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hei Terje, Jeg hadde en motor hvor bunndelen var "R"/Vortec og toppene var fra "K"/TBI, dette passet fint sammen med originale støtstenger. Jeg har ett sett støtstenger fra en R-motor jeg kan måle for deg? Standard lengde står vel på Jegs/Summit et sted sikkert... Jeg har selv et par sett Vortectopper liggende til fremtidige prosjekter, sammen med et "TBI til Vortec" innsug fra GMPP. Kjøpte du det "TPI base" innsuget fra Scoggin Dickey? Er hvertfall de eneste jeg har sett med "TPI til Vortec" innsug. Skal du maskinere for større ventilfjærer/tynnere & lavere styring har jeg verktøyet fra Comp.Cams også... Har du fått V8 i T10'n ennå? :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hei Terje, Jeg hadde en motor hvor bunndelen var "R"/Vortec og toppene var fra "K"/TBI, dette passet fint sammen med originale støtstenger. Jeg har ett sett støtstenger fra en R-motor jeg kan måle for deg? Standard lengde står vel på Jegs/Summit et sted sikkert... Jeg har selv et par sett Vortectopper liggende til fremtidige prosjekter, sammen med et "TBI til Vortec" innsug fra GMPP. Kjøpte du det "TPI base" innsuget fra Scoggin Dickey? Er hvertfall de eneste jeg har sett med "TPI til Vortec" innsug. Skal du maskinere for større ventilfjærer/tynnere & lavere styring har jeg verktøyet fra Comp.Cams også... Har du fått V8 i T10'n ennå? :) Jeg tror også at støttstenge er like, fordi, Scoggin Dickey selger komplette kit med alt du trenger for et swap og jeg finner ikke noe informasjon noe sted om at mann må bytte støtstenger, men bilen er i daglig drift og derfor må jeg være sikker. Kunne hvert morsomt med roller, etc på vortec toppene, annen cam, nam,nam :pray . men nå må jeg foreta en nødreprasjon så kansje resten kommer til vinteren. Yes, jeg kjøpte TPI Basen fra SD, har liggi på hylla mi siden 1993 februar. Jeg har S10 enda, men alt har blitt forandret det siste halve året, jeg har kjøpt meg småbruk mellom Kragerø og Risør, og kjøpte i fjord høst en ASTRO awd, utrolig kjekk bil, denne er jo også undermotorisert så, vi har ikke bestemt oss helt hvilken bil som blir hos oss, og den som blir igjen får V8er, kona kjører S10 og synes den er bare helt utrolig treg, så hvis vi skal beholde en av dem så vil HUN at jeg bytter motor :hug: . Jeg har kanskje en 1963-64 K10 på handa med stepside, så da må vel noe selges igjen. Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.