Gå til innhold

VECTRA, Se ka eg så... :D

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Han har kanskje fått det fikset, men om panseret fortsatt er matt, så kan muligens litt rubbing ordne problemet.

Mest sansynlig er det litt for lite lakk på, så da hjelper det nok ikke så mye det heller...

Men, jeg regner med at det er flere med meg som kunne tenke å sett et bilde med bedre oppløsning av bilen. Den ser jo ikke heelt på trynet ut da, men det kommer jo veldig an på åssen finishen virkelig er.

Min gamle matte Opel Rekord ble veldig blank og fin på bildene, selv om virkeligheten desverre var en helt annen :ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Min gamle matte Opel Rekord ble veldig blank og fin på bildene, selv om virkeligheten desverre var en helt annen :ass

Nå har jeg ikke sett din bil, men tenk deg din og gang det med 100. For å si det slik. Har ikke sett verre lakk på en bil noen gang. I hvertfall ikke på en bil hvor en prøver å gjøre seg flid. Han har ikke tatt seg tid til å fjerne lakken fra rutene en geng. Nå har han også lakket viperstripe over soltaket. :bump

Skulle tro han hadde tapetsert bilen sin med glassfiberstrie som er oppflysset for å så lakke rett oppå og blandet med sand og drit. :D helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... dette er jo en skikkelig rånebil etter boken. Det er jo bra at han forsøker seg fram vel. Det var nå dumt at han ikke beholdt den originale fargen og kjørte en litt cleanere look. Er vel heller ikke hans skyld at han har dårlig smak. :oohh

Syns bilen var penere før jeg, før han begynte å fikse på den. Utrolig at denne kan bli til alt det dere har sett... :oohh Her var de bilen nesten strøken. Litt lakkrust enkelete steder, litt steinsprut og en ripe på ene siden. Ellers var bilen topp. Slike ting du fikser på en helg. Nå? :scared

Bilder fra i vinter.

172018.jpg

172039.jpg

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er viper stripene malte og eller?ser litt sånn ut, ikke mye metallic i den lakken der nei..

Nei, bare sprøytet. For å gi inntrykk av hvor bra resultatet på stripene er, så har han bare holdt papiret ved siden av og flyttet det etter hvert som han sprøyter med boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare sprøytet. For å gi inntrykk av hvor bra resultatet på stripene er, så har han bare holdt papiret ved siden av og flyttet det etter hvert som han sprøyter med boksen.

He he... Ikke akkurat etter boka nei. Men det finnes nok biler som ser verre ut enn hans, men eierene tror vel heller ikke at de har den heftigste bilen heller då! Han får nå bare grise på med bilen sin. Til slutt så er den vel knapt nok verdt vrakpanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Ikke akkurat etter boka nei. Men det finnes nok biler som ser verre ut enn hans, men eierene tror vel heller ikke at de har den heftigste bilen heller då! Han får nå bare grise på med bilen sin. Til slutt så er den vel knapt nok verdt vrakpanten.

Tro meg. Han her tror han har en heftig bil... Både utseende, kjøreegenskaper og ytelse. Altså som i sprekhet, ikke effekt. Men, så har han bare kjørt 1,6 forgasser på 80hk og 1,3i på 75hk før da. Så 2,0i og 115 hk er jo sportsbil i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...