Gå til innhold

VECTRA, Se ka eg så... :D

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er btw ikke bare bakruten det er lakk på, alle rutene, men ikke så mye foran da.

damndamn Hvordan..? :confused: forklare litt?

Denna karen minner meg litt om Nirdaroo..... Bare med styling i stedenfor stereo.. :hammer

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha..

det får meg til å tenke på en 2F2F mitshibichy som jeg har sett en del ganger på nygårdshøyden..

hahaha, omg!

luftinntak på taket, masse rustflekker der han har moddet det, etc.

samt masse dekaler på sidene, etc. etc.

matt, sort og stygg bil!

selvsagt jetflyvinge på bakluken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skremt idag. Møtte fyren i en rundkjøring på Nesttun...

Ikke noe galt med kjøringen, men hvorfor har han forvillet seg til 'mitt' område liksom? Ny sommerjobb som lakkerer eller'no?

Så forresten ut som at 1/3 av bakruten var blitt vasket.

Han var i fart, så jeg fikk ikke med meg hvor godt ruten var blitt vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett noen flere bilder av denne meget omtalte Vectraen... Den er jo et skrekkens eksempel på hvor mye gale man kan klare å gjøre med en bil. Så forøvrig en flott Skropel Vectra i går som var plommerød, med pen toning på alle rutene, senking og 17" felger. Hadde pen styling i form at skjørter rundt bilen. Det er sånn det skal gjøres. Satse på en mer clean look og mer gjennomført, ikke sånn hjemmemekket lakkering og eksprementering med alt mulig jalla jalla greier. Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett noen flere bilder av denne meget omtalte Vectraen... Den er jo et skrekkens eksempel på hvor mye gale man kan klare å gjøre med en bil. Så forøvrig en flott Skropel Vectra i går som var plommerød, med pen toning på alle rutene, senking og 17" felger. Hadde pen styling i form at skjørter rundt bilen. Det er sånn det skal gjøres. Satse på en mer clean look og mer gjennomført, ikke sånn hjemmemekket lakkering og eksprementering med alt mulig jalla jalla greier. Devil

Nå kan jo alle prøve å tippe hva han har gjort med bilen nå...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider