Gå til innhold

VECTRA, Se ka eg så... :D

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik, nå er maskinen oppe å går igjen... Jeg rakk ikke en gang å legge ut bildet av bilen slik den var for et par dager siden, før den er "pyntet" på igjen... Nå er den Sort med viperstripe i blått over hele bilen. Skal legge ut bilde slik den var hvis noen er intr?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilde tatt i Olsvikmarka??? Bilen så nå sånn passe okei ut. Vanskelig å vurdere ut i fra bilde. Den blir vel å se i byn i kveld?!

I olsvik ja, hvordan det? Se på det øversete bildet. Legg merke til mattheten du ser på panseret. Det er ikke så lett å få fram det stygge på en sort bil med mobilkamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra de rillene på panseret (Som sikkert er fake!?), og de stygge cupvingene osv. så så jo egentlig bilen bedre ut enn noen gang, eller?

Vanskelig å vurdere ut i fra bildene, men ser det er litt matt på panseret da. Men jeg synes matt svart kan være kult også :rolleyes:

Men, er fortsatt oppgitt over bilen og personen da.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra de rillene på panseret (Som sikkert er fake!?), og de stygge cupvingene osv. så så jo egentlig bilen bedre ut enn noen gang, eller?

Vanskelig å vurdere ut i fra bildene, men ser det er litt matt på panseret da. Men jeg synes matt svart kan være kult også :rolleyes:

Men, er fortsatt oppgitt over bilen og personen da.

Skal se om jeg kan få til skikkelig foto med skikkelig utstyr, så får dere se litt bedre... Problemet er at det er ikke så lett å se det stygge på den sorte bilen på bilder da den er så mørk at detaljene forsvinner.

For å si det slik. Tenk deg den stygge flakete lakken som var med bare sort lakk på toppen. Ru underlag? Neida, ikke i det heletatt.

Bilen er også flekkvis matt, blank sort og de blå viperstripene ser faktisk verre ut enn de gjorde før. :boxing

Bare se for dere et misslykket forsøk på å fjerne lakk etter elendig lakkering. Skrapemerker, riper, grovt sandpapir, "renning" etter lakk osv. Så bare lakke rett oppå det igjen.

Rett før lakkering!

232440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider