Gå til innhold

Bilder av 60/40mm senking???

Ranger emnet

Cooolman

Anbefalte innlegg

Jeg skal senke bilen min, men får ikke bestemt meg for om jeg skal gå for 60/40mm eller om jeg skal dra til meg 80/60mm. Vil jo ha den lavest mulig. Noen som har bilder av biler med 60/40mm senking?? og eventuelt 80/60mm senking??

Tusen takk!

mvh

Cooolman :)

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, tusen takk for hjelpen! :)

mvh

Cooolman

VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter

Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har baki da Proto? den er jo siræva jo wtf?

Blir seende slik ut med 60/40 :D nå har det jo seg at fjærene foran siger/setter seg saktere enn bak! men den blir seende ut lavere bak selv om den egentlig ikke er det. Ettersom det er større rom i hjulbuen foran enn bak :D

Vil jeg tro, var iallefall sånn på min. Men det blir bedre med tia! hehe, litt iallefall. Bør vel helst ha 80 foran for at det skal bli bra :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir seende slik ut med 60/40 :D nå har det jo seg at fjærene foran siger/setter seg saktere enn bak! men den blir seende ut lavere bak selv om den egentlig ikke er det. Ettersom det er større rom i hjulbuen foran enn bak :D

Vil jeg tro, er iallefall sånn på min.

Er klar over at skjermene bygger lenger ned eller er større bak og derfor blir seende sirævaut.

Kan hende det er et monsteranlegg bak der da:) mange kilo MDF bak der:D?

Siræva biler er det styggeste jeg vet på biler Devil

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over at skjermene bygger lenger ned eller er større bak og derfor blir seende sirævaut.

Kan hende det er et monsteranlegg bak der da:) mange kilo MDF bak der:D?

Siræva biler er det styggeste jeg vet på biler Devil

Hvis jeg ikke husker feil, er det bilde rett etter at settet er montert og da har jo ikke fjærene fått satt seg :D hehe.. men ja, det ser ikke pent ut :)

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har baki da Proto? den er jo siræva jo wtf?

Ingenting bortsett fra en tung subkasse :)

Men blir slik ved 60/40 senk, som chr1z sa.. Men senkeskåler skal hvis hjelpe forfredelig framme hvis du har på det. Er på det laveste min nå bak, fikk med 2 ringer som hever bilen 1,5cm bak som jeg kanskje burde ha montert med en gang :P Får se hva jeg finner på de dagene framover, har ikke så mye å finne på fortiden når ting går slik som det går fortia :P ... .. .

Fått meg ny støtfanger da ;) WEE, kvinnfolk som rygga på meg i helga. Så nu blir det sprekkfri front :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir slik ved 60/40 senk, som chr1z sa.. Men senkeskåler skal hvis hjelpe forfredelig framme hvis du har på det. Er på det laveste min nå bak, fikk med 2 ringer som hever bilen 1,5cm bak som jeg kanskje burde ha montert med en gang :P Får se hva jeg finner på de dagene framover, har ikke så mye å finne på fortiden når ting går slik som det går fortia :P ... .. .

Fått meg ny støtfanger da ;) WEE, kvinnfolk som rygga på meg i helga. Så nu blir det sprekkfri front :)

Ja, med 60 senk så får du den fine plassen over dekket ved framskjermen. Så 2 cm til ville vært helt fint :D jeg skal få tak i noen 80 fjærer eller kappe mine 60. men du vet...kvinnfolket er ikke så hissig på at bilen blir lavere:D

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har senkeskåler på min ja. Klart det hjelper litt, men ikke så mye at det gjør noe.

Jeg har noen 50mm fjærer (bak) som er helt nye, men tørr ikke montere dem pga. faren for siræva bil. Får holde meg til 40mm bak en stund til.

Inge som har luftstyring på bilene her da:D det hadde vært fett det.

På VACN treffet på Våler nå i mai så jeg den lilla TT'n herja med det. Trykka bare på en knapp som han hadde i hånda og bilen gikk opp og ned.............jævla kult:) (men dyrt:()

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har senkeskåler på min ja. Klart det hjelper litt, men ikke så mye at det gjør noe.

Jeg har noen 50mm fjærer (bak) som er helt nye, men tørr ikke montere dem pga. faren for siræva bil. Får holde meg til 40mm bak en stund til.

Inge som har luftstyring på bilene her da:D det hadde vært fett det.

På VACN treffet på Våler nå i mai så jeg den lilla TT'n herja med det. Trykka bare på en knapp som han hadde i hånda og bilen gikk opp og ned.............jævla kult:) (men dyrt:()

Er luftstyring man skulle hatt :) Var en TT i molde på VAC Nordmøre også :)

normal_SA400018%7E1.JPG

Den der.. Flere bilder ligger her: http://gallery.7kt.net/thumbnails.php?album=54

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider