pokemonnarr Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Prøvde meg på en liten mod... Første gang, fikk photoshop i går... HVa synes dere? på rett spor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 så bra ut detta, nå kan du starte med brushing av en bil i annen vinkel ;) hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Så veldig bra ut det der ja! Baklysa så ikke så bra ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg har brukt levels på baklys et par ganger med hell. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Bra start :) Er veldig basik det der da, men forde. Velkommen som PS bruker! :popcorn Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Lyktene var ikke helt i blinken, men resten ble bra. Prøv brightness/contrast justering for å lage lyktene bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pokemonnarr Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 takk for tips... skal prøve meg videre, så får vi se ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg