rask Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Heisann!! Har en Mazda 626 1.8 som jeg gjerne skulle ha chippet. Er det noen som vet hvor jeg får det gjort, og hva det koster??? Er bare ute etter noen flere hester og litt nm. 90 hester er litt lite og dra vogn med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Det finnes veldig få chipper til Mazda generelt. Du har vel fra 92 model og oppover? Tror ikke det finnes, men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_rulez Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Heisann!!Har en Mazda 626 1.8 som jeg gjerne skulle ha chippet. Er det noen som vet hvor jeg får det gjort, og hva det koster??? Er bare ute etter noen flere hester og litt nm. 90 hester er litt lite og dra vogn med. Sjekk Flissundet Motorshop... De fikser!!! De har allerede hatt noen 92 modeller Mazda 626 2,5 v6 inne og gjort en bra jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg