Gå til innhold

Noen PV/Duett folk her?

Ranger emnet

Gjest Volvo_gutten

Anbefalte innlegg

Har en duett som jeg prøver å gjøre noe med.Har ingen bilder foreløpig ihvertfall.Etter planene så blir den vel "custom light" hvis det er noe som kan kalles det da.Det er en varebil uten vinduer bak,men det skal bli seter bak i den også etter hvert.

-01 Peugeot 806 Familiebil

-80 Chevrolet Caprice 4 dørs

-66 Ford Falcon stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volvo_gutten
Har en duett som jeg prøver å gjøre noe med.Har ingen bilder foreløpig ihvertfall.Etter planene så blir den vel "custom light" hvis det er noe som kan kalles det da.Det er en varebil uten vinduer bak,men det skal bli seter bak i den også etter hvert.

Er den i kjørbar stand? Hvilken årsmodell er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er registrert ja.Skal på eu-kontroll mandag om ei uke.Lurer på hvordan det går.Tror det skal gå ganske greit.De er ikke så strenge her.Den er foresten en 67mod med b20 motor.Lurer litt på å sette inn m45/46/47 gearkasse,for å få kort gearstang,men vi får se.Har ikke garasje for tida,så det går litt treigt.Enn du da,har du noe slikt,eller har du planer om det? Hadde vært litt moro å hatt kontakt med flere som holder på med det samme. Det ville vel gått litt fortere med meg å da.

-01 Peugeot 806 Familiebil

-80 Chevrolet Caprice 4 dørs

-66 Ford Falcon stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvis noen vet om en volvo pv (helst før 60mod) som er tilsalgs meget billig. så send meg gjerne litt info om den på denne tråden eller på pm.

bilen kan gjerne ha småfeil. defekt motor,manglene intriør er ingen problem..

hadde vært greit om ramma ikke var sundt rusta. det er egentlig eneste ;)

mvh

fattig sveise lærling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider