walker76 Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Hei eg har eit lurt spørsmål. Da e ein som meiner att 16V motoren min har ein oettinger topp. Korleis finne eg ut da??? :pray Siter Jetta(snart G60) Golf 16V(donor bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Står på toppdekselet, om ikke dette er byttet ut da... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Står på toppdekselet, om ikke dette er byttet ut da... hva er egentlig forskjell på vanlig 16v og den!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 hva er egentlig forskjell på vanlig 16v og den!? Oettinger er egentlig et uavhengi tuning firma som tok og lagde egne topper basert på forskjellige vw opsett.. oettinger lagde mye til både g1 og g2.. noen motordeler lagde de selv, andre deler brukte de vw sine motordeler som basis.. oettinger toppen er åpnet medropp i kanalene, større ventiler og høyere kam-løft vil jeg tro.. men finnes som sagt mange varianter.. hade f.eks et par forskjellige 16v topper til einsere.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg