Ruffneck Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Heisann, kan dere hjelper meg ved oversette noen ord. Jeg oversetter websiden min nå på norsk også men har litt problemer å oversette ubestemmt flertall. Tysk / Engelsk = Norsk Animationen / Animations = Animasjoner Texturen / Textures = ???? Tutorials / Tutorials = ???? (Album)Alben / Albums = ???? Tusen takk, Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Heisann, kan dere hjelper meg ved oversette noen ord. Jeg oversetter websiden min nå på norsk også men har litt problemer å oversette ubestemmt flertall. Tysk / Engelsk = Norsk Animationen / Animations = Animasjoner Texturen / Textures = ???? Tutorials / Tutorials = ???? (Album)Alben / Albums = ???? Tusen takk, Gr33tinx, Ruffneck 1. Teksturer(tror jeg) 2. Eh..det er sånne sider som gir deg tips/læring på hvordan man gjør ting og tang. 3. Album :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Animationen / Animations = animasjoner Texturen / Textures = strukturer, teksturer Tutorials / Tutorials = læreprogramer (Album)Alben / Albums = album hilsen meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruffneck Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Åh kjempeflott :) Tusen takk for det!!!! @-carude-: Ja det er riktig. Gr33tinx, Ruffneck Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg