Marius Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by roadster Steinsprut i +200 lager kake av kameraet.....Jeg har vært heldig med linsa så langt, men har noe stygge hakk i kamerahuset. Kanskje det bør monteres i en dykkerhus. Jeg bruker et lite Sony DV-kamera og har sett at en kan få tak i vantette dykkerhus som kameraet sitter i, det bør jo for f... tåle en liten schtein eller to. Noen som har testet? Roads.. nope! du tror ikke det blir noe proble med lyset da?gjennskinn i glasset? kamera mitt har overlevd 200kmt og :) uten en skarmme tom ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by roadster Steinsprut i +200 lager kake av kameraet.....Jeg har vært heldig med linsa så langt, men har noe stygge hakk i kamerahuset. Kanskje det bør monteres i en dykkerhus. Jeg bruker et lite Sony DV-kamera og har sett at en kan få tak i vantette dykkerhus som kameraet sitter i, det bør jo for f... tåle en liten schtein eller to. Noen som har testet? Roads.. Noen små plexi plater burde vel holde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadster Skrevet Mai 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by RS2 gi meg et feste så skal vi lage mange slike Kjører du det samme som brukenavnet ditt? Da bør vi jo kunne lage litt helvete........har du kamera som kan moteres bak i bilen din slik at vi har et i front på min og et i hekken på din? da kan vi filme mot hverandre og sette sammen en frekk film etterpå.....som getaway (ikke første gangen kanskje, men med trening går det meste)..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by roadster Kjører du det samme som brukenavnet ditt? Da bør vi jo kunne lage litt helvete........har du kamera som kan moteres bak i bilen din slik at vi har et i front på min og et i hekken på din? da kan vi filme mot hverandre og sette sammen en frekk film etterpå.....som getaway (ikke første gangen kanskje, men med trening går det meste)..... dere møtte værandre i Karlskoga da :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Jeg har 3 kamrar si hvor og når og jeg kommer. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadster Skrevet Mai 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by RS2 Jeg har 3 kamrar si hvor og når og jeg kommer. sender deg en melding så møtes vi. roads.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Har dykkerhus på mitt Sony kamera. Det kostet 2700 ca hos Rolfs i fjor og tåler nok en trøkk. Uansett billigere enn å vrake kameraet. Vær obs på at de innebygde mikrofonene i huset gir elendig lyd på land. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by marius Video 1 Video 2 Video 3 Video 4 video 1 er ikke det fra stampetjernet da? Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadster Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Originally posted by lordbongo video 1 er ikke det fra stampetjernet da? den er fra maridalen, men jeg er ikke så godt kjent at jeg vet hva det heter der opptaket er tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadster Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Originally posted by TAm Har dykkerhus på mitt Sony kamera. Det kostet 2700 ca hos Rolfs i fjor og tåler nok en trøkk. Uansett billigere enn å vrake kameraet. Vær obs på at de innebygde mikrofonene i huset gir elendig lyd på land. Er det vanlig feste under dykkerhuset slik at det kan festes på stativ o.l.? roads... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 hvilken bil er det du har da? tøffe filmer! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Originally posted by roadster Er det vanlig feste under dykkerhuset slik at det kan festes på stativ o.l.? roads... Ja det har helt vanlig feste for stativ under. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg