Gå til innhold

Hjemmekozzz....

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by roadster

Steinsprut i +200 lager kake av kameraet.....Jeg har vært heldig med linsa så langt, men har noe stygge hakk i kamerahuset.

Kanskje det bør monteres i en dykkerhus. Jeg bruker et lite Sony DV-kamera og har sett at en kan få tak i vantette dykkerhus som kameraet sitter i, det bør jo for f... tåle en liten schtein eller to.

Noen som har testet?

Roads..

nope! du tror ikke det blir noe proble med lyset da?gjennskinn i glasset? kamera mitt har overlevd 200kmt og :) uten en skarmme tom ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinsprut i +200 lager kake av kameraet.....Jeg har vært heldig med linsa så langt, men har noe stygge hakk i kamerahuset.

Kanskje det bør monteres i en dykkerhus. Jeg bruker et lite Sony DV-kamera og har sett at en kan få tak i vantette dykkerhus som kameraet sitter i, det bør jo for f... tåle en liten schtein eller to.

Noen som har testet?

Roads..

Noen små plexi plater burde vel holde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

gi meg et feste så skal vi lage mange slike

Kjører du det samme som brukenavnet ditt?

Da bør vi jo kunne lage litt helvete........har du kamera som kan moteres bak i bilen din slik at vi har et i front på min og et i hekken på din?

da kan vi filme mot hverandre og sette sammen en frekk film etterpå.....som getaway (ikke første gangen kanskje, men med trening går det meste).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du det samme som brukenavnet ditt?

Da bør vi jo kunne lage litt helvete........har du kamera som kan moteres bak i bilen din slik at vi har et i front på min og et i hekken på din?

da kan vi filme mot hverandre og sette sammen en frekk film etterpå.....som getaway (ikke første gangen kanskje, men med trening går det meste).....

dere møtte værandre i Karlskoga da :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dykkerhus på mitt Sony kamera. Det kostet 2700 ca hos Rolfs i fjor og tåler nok en trøkk. Uansett billigere enn å vrake kameraet. Vær obs på at de innebygde mikrofonene i huset gir elendig lyd på land.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAm

Har dykkerhus på mitt Sony kamera. Det kostet 2700 ca hos Rolfs i fjor og tåler nok en trøkk. Uansett billigere enn å vrake kameraet. Vær obs på at de innebygde mikrofonene i huset gir elendig lyd på land.

Er det vanlig feste under dykkerhuset slik at det kan festes på stativ o.l.?

roads...

Lenke til kommentar
Del på andre sider