Gå til innhold

Japsetreff 2003

Ranger emnet


henningl

Anbefalte innlegg

Huff det er kjipern, hvet ikke om jeg rekker å få regga bilen før 10 mai. Kommer ifra japan med båt, og er ikke sendt enda. :(

 

Hva menes med dette?

- Racingbiler eller andre lisensierte biler får ikke kjøre uten forhåndsavtale med arrangør

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by jantore

Hva menes med dette?

- Racingbiler eller andre lisensierte biler får ikke kjøre uten forhåndsavtale med arrangør

 

Dvs, hvis du har en spesiell bil du vil prøve på bane, kan dette ordnes. Men i utgangspunktet er det kun gatebiler som for være med på kjørekurset.

Folk med lisensierte biler har gjerne selv lisens og går under andre regler.

 

For dette er et _kjørekurs_, ikke et show, eller arena for jordebiler og kamikaze-piloter.

 

Den som har noen spesielle ønsker får ta kontakt. Det er fortrinnsvis japanske biler som er velkommne.

Thomas

07 Commander 3,0 CRD 7 seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

Hva menes med dette?

- Racingbiler eller andre lisensierte biler får ikke kjøre uten forhåndsavtale med arrangør

 

Det menes det som står..

 

Skal man prøve seg på banen med en løps/rallybil så er det i utganspunktet ikke lov, men får vi beskjed på forhånd kan vi ta det opp til vurdering i styret.

Det har litt med forsikring og forholdet til NT å gjøre.

 

Edit: doh Så at Thomas hadde svart allerede. Godt vi var enige da Thomas. ;)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jantore

Ok vi får se hva jeg får til angående registrering, men hvis bilen har veltebur og kan gå rett inn i gatebil serien, kan det da regnes som en spesiell bil? :)

 

den kan vel ikke gå rett inn i gatebilserien uten skilt?

Har du skilt er det ingen problem.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp den er grei, er på efnet nu.

 

vi får håpe vi kan få til en løsning. skal se på muligheten å få svarte skilter på bilen og. skal kjøre litt i gatebil serien etter hvert og så vi får se.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har meldt meg på banekjøring, :D men må man møte opp tidlig for å få inn bilen sin eller holder det med å komme diltende klokka 11.45 slik at man rekker siste kjørekurs?

 

Hvis man vil stille ut bilen sin etter man har kjørt på bane er det bare å rulle inn på standplass, eller må bilen stå der hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du rekker siste teori er det greit for oss når du velger å kjøre...

 

Angående utstilling tildeler vi sansynligvis en god del av plassene på hovedområdet til de forskjellige klubbene, så det blir sansynligvis opp til din klubb å holde plass til deg på sin del, eller du kan bytte plass med en som vil ut på banen igjen feks.

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var første påmedlte :eek:

 

Så da får man lært seg den nyinnhandlede bilen og kjenne... for slikt skjer ikke ute på vanlig offentlig vei vet jeg :rolleyes:

 

Er det kjøring fra etter første førermøte? Slik at de som møter opp tidlig får kjøre mere en de som kommer senere? (bare redd for at jeg ikke får kjørt ifra meg).

 

Felles kjøring opp ifra østfold (typ sarpsborg) og opp plukking av folk som vil henge seg på...? Kansje en egen honda karavan?

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi kommer vell på fredag :)

 

hvordan vill det bli med svartflaging å sånt i år? Har hørt at det var en del stygg kjøring ifjor, som å kutte sjikaner, kjøre i sandfella osv. Er utrolig kjipt å komme rundt en sving også ligger det et tonn med sand i banen, bare for at noen har kjørt som en gal man. Så litt av det på klippet ifra ifjor.

 

 

Jan-Tore

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår