Ferrari Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hvis jeg skal omlakkere bilen min, kan jeg da levere den til sandblåsing av hele karrosseriet, sånn at de blåser bort all lakken og sinker den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Går sikkert bra om du har nok penger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 selve sandblåsingen kan du vell gjøre selv. det er bare å vifte med en pistol må selfølgelig se at det blir gjort skikkelig da. om du har tilgang til utstyr seff. men egentlig så holder det plenti med å bare matte ned hele bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Sorry hvis dette er VELDIG newb, men når jeg matter den ned, hvor mye pusser jeg da? Må vel ikke pusse til bart metall? Takk for svar så langt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Jeg har fått pris på 2000,- for å sandblåse hele Golfen og grunne den. Så man trenger ikke ha SÅ diger lommebok. Er iallfall verdt det, istedenfor å gjøre det selv... for det kommer til å ta EVIGHETER. Men jeg skal ikke få den sandblåst heller da det ikke er nødvendig. Skal bare ta de viktigste stedene selv.. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Hva får du sandblåst for den summen? Hvis hele karroseriet blir blåst blir det jo fort så det slår seg. Er det bare rusta det er snakk om her da? 2000kr dekker jo knapt nok blåsemiddel og grunning til en hel bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Hele karroseriet ja... Lurer litt på om det går i en maskin eller noe, om det er noen som gjør det for hånd. Isåfall er det dårlig timebetalt. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 etter prisen høres det ut som under og oppi bilen samt stolpene og motorrom. å blåse store flater er vrient. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Sorry hvis dette er VELDIG newb, men når jeg matter den ned, hvor mye pusser jeg da? Må vel ikke pusse til bart metall?Takk for svar så langt:) Nei, du trenger ikke å pusse ned til metallet. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Bør ikkje sandblåse karosseri. Ihværtfall ikkje om det er industrisandblåser, blir veldig grovt. 2000,- for sandblåsing av heile bilen er rimelig. bør vel ta 2-4 timer til 500,-pr time Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hvor mye koster sandblåsnings utstyr ca? 2000-3000 kroner? Finnes det andre metoder enn sandblåsning for å fjerne lakk før lakkering?? Må bare spørre :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Fins alt fra biltema til 200lapp til king size big berta til fleire 100tusn. Eg har200L tank(industri), kompl. koster det ca 25000,- + stooor kompressor. Kan pusse vekk lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Sorry hvis dette er VELDIG newb, men når jeg matter den ned, hvor mye pusser jeg da? Må vel ikke pusse til bart metall?Takk for svar så langt:) det finnes ikke dårlige spørsmål, bare dårlige svar? :) du pusser til du ser at det er matt. trenger ikke å pusse til bart metall nei.hvis du kommer til bart metall så må du ha grunning på før du lakker. du må bruke vannslipe papir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg