mazda626v6euro Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Noen 626 folk som bor i Molde? Andre Mazda eiere også, selvfølgelig. Lurer på om jeg skal be om en liten tjeneste. :) Kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg bor midt mellom Molde og Ålesund.... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg bor 5 mil fra Molde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyove Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 jeg bor rett over fjorden for molde, 35min med ferge... hva var det du tenkte på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg bor rett over fjorden for molde, 35min med ferge...hva var det du tenkte på? Det er en 1996 modell V6 i Molde. Jeg er litt nysgjerrig på den. Hvis noe bodde i Molde så.... ja... du vet... Sett om man kunne tatt noen biler til meg osv. Ikke noe mere en det. :) Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Det er en 1996 modell V6 i Molde. Jeg er litt nysgjerrig på den. Hvis noe bodde i Molde så.... ja... du vet... Sett om man kunne tatt noen biler til meg osv. Ikke noe mere en det. :) Kristian Hei, hvor i Molde befinner denne bilen seg? Har du en adresse, eller står den hos forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg