golfrider Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 det vil jeg også ha! Skal vi bestille sammen hvis det blir billigere? Får jo skattepengene i morgen! P.S Bor på ski og jobber i oslo så vi behøver ikke sende det land og strand rundt.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 er vel dette med flensen i røret som gjør at det koster litt. er jo bøyd til og slik, ikke mange som sitter på sveiseapparat eller har skills til å utføre dette dessuten er det godt og kunne ha flensen der, i tilfelle man må på visning for å vise CO nivået... Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 eg har bestilt short-shift og grenrør fra raceland. gler meg som ein unge:):):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Den kat-erstatteren får man det godkjent på kontroll om man har den? Kjører selv bare med et rør og ikke katalysator......enkelt rør holder lenge:) Men angående det tap av bunndrag, det kan nok stemme litt ja, men ikke så mye at det gjør noe. Min går mye bedre på turtall uten katalysator:) (+lyden) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg