borabora Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 La om til sommerdekk før helga. Vært tørr asfalt mange dager nå! Bra digg å kjøre nå..... :D Noen få andre her jeg bor som har gjort det oxo. Så kan bli gøy og se hvordan 215.40.18 er på snø.... :rolleyes: Andre folk her som har gjort det eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 La om forrige fredag. Har ikke angret enda! :D Men jeg håper å slippe å kjøre på snø med 215/45/17... Har tatt med i risikoen at jeg kanskje må busse litt. Men noen sjangser må man ta! hehe Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 La om til vinterdekk i går jeg! :) Er bart på veiene her nå, men har en følelse av at det kommer litt sne nå snart så. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 La om til sommerdekk på Mazdaen i slutten av Januar jeg :D Det har jo kun vært snø 3-4 uker i vinter her på Stord.... Har vinterhjul på Mercen om det er helt ukjørbart med sommerdekk, og kan vel iallfall bekrefte at Falken 215/35-18 suger bigtime på snøføre!! :D:D:D Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by borabora La om til sommerdekk før helga. Vært tørr asfalt mange dager nå! Bra digg å kjøre nå..... :D Noen få andre her jeg bor som har gjort det oxo. Så kan bli gøy og se hvordan 215.40.18 er på snø.... :rolleyes: Andre folk her som har gjort det eller? Har du lagt om alt nå?? Dæven! Har hatt lyst jeg og! Men tør ikke enda. Er glatt på kveldene her. Men 14 dager til så er det nok 18" på skuta mi igjen og!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by NoLimit Har du lagt om alt nå?? Dæven! Har hatt lyst jeg og! Men tør ikke enda. Er glatt på kveldene her. Men 14 dager til så er det nok 18" på skuta mi igjen og!! :D :D Ikke altfor glatt her men prøver og holde meg til hovedveiene.... Må bare huske på at man har sommerdekk..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Ja! fordel å huske det ja! :D Hmz..nå fikk jeg lyst til å skifte om jeg og!!!!! Men nei..får nok heller vente noen dager til.. Mulig jeg kjøper nye felger og om jeg får tilbake pristilbud i mail.... Ser frem til en sommer med masse treff nå!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Det er vel bare å børste støvet av sommerdekkene for de som ikke har gjort det allerede ser det ut som: http://www.aftenposten.no/vaer/article.jhtml?articleID=510015 :D :D Her i Bergen er det i hvertfall liten tvil. Ingen snø og tørre fine veier.. nyvasket bil... digg!! Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Gleder meg noe sinnsykt til å få på sommerhjula i år!! Kjørte hele sommern i fjor med stålfelger og det skal ikke gjenta seg!! Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Har hatt sommerdekka på i et par uker nå. funker bra det.. ser det er skyfri himmel og greier (nesten). kjøpte nye felger i år. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 jeg hjalp til og la om dekkene på bmwn i går, farvel kapsler, velkommen til 245 40 17 :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Originally posted by borabora La om til sommerdekk før helga. Vært tørr asfalt mange dager nå! Bra digg å kjøre nå..... :D Noen få andre her jeg bor som har gjort det oxo. Så kan bli gøy og se hvordan 215.40.18 er på snø.... :rolleyes: Andre folk her som har gjort det eller? Jeg henta ut bilen på torsdag.. Men kjører ikke etter 7-8 tiden om kvelden, da er det nemlig for glatt, 275/40-17 er IKKE optimalt på glatt føre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 jepp da var sommerhjula på .. litt uvant med 17" etter å ha kjørt med 13" en god stund nå .. men men .. får bare håpe at det ikke er glatt når jeg drar på jobb halv 7 i morra :) okidoki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Montert sommer hjul på Passaten. Deilig snart SOMMER!!!:D Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 har kjørt med sommerdekk på slådda i hele vinter..... :rolleyes: :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg