Torky Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Tar ikke sjansen, ene øyeblikket er det bare fine veier, neste er det svinglatt eller sørpe. Dessuten skal jeg en tur over Gratangsfjellet snart. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 La om på lørdag. Digg med en bil som ser grei ut igjen. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Har hatt sommerdekk i hele vinter jeg :D Men Fjørene har blitt et par runder kortere.. Sjekka km-stand på golfen forleden dag også, og fant ut at jeg har kjørt på den svimle 3000km, siden jeg kjøpte den for et år siden. hehe. Blir ikke brukt hver dag.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mahelgel Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Akkurat lagt om til sommerdekk, så selv om værvarslinga lova 5grader og regn i morra, så forventer jeg snø når jeg står opp i morra :rolleyes: :D Siter -Knut Magnor http://mahelgel.dyndns.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2003 Ja, i dag har jeg vært ute med go(lf)-karten min, og gjett hva... Et sommer dekk tok sats, og raste i fra meg ned bakken :( og selvsagt var det midt på ei bro i fint driv. Fikk bremsa ned, så jeg hadde heldighvis ikke store farta når felgen for. Kult med folk som stopper og spør om du trenger hjelp.. spesielt etter en 7-8 biler som har stoppa og vert høflige.. Nei, jeg får hjelp :mad: Ingen skader bortsett fra framskjermen som fikk en liten trykk.. Men hva gjør vel det :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg