Guntho Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Så denne bilen utenfor Bildeler & Rekvisita her i Alta i dag. Eieren var inne å kjøpte en liten brannslukker. Var deilig lyd av den når han gassa på ut av krysset. :D Tror dette er en lambo: Hvilken modell er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det er en Detomaso Pantera GTS, trolig 1974 versjonen. Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det der er vel en De Tomaso Pantera. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Han kjørt bak meg i ste :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Italiener med amerikansk V-åtter :shake Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 og selvfølelig:ford som produserer motorene:) ford er kvalitet ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det er en Detomaso Pantera GTS, trolig 1974 versjonen. Det der er vel en De Tomaso Pantera. Ok. Jeg syntes bare den ligna litt på Countach baki. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Italiener med amerikansk V-åtter :shake Jeg ser ikke noen ulempe med det.. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Ok. Jeg syntes bare den ligna litt på Countach baki. Kan være enig i at den ligner litt på Countach bakfra. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 bilen er uansett tøff :pray Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Jeg ser ikke noen ulempe med det.. :pray Sikkert ingen ulempe, men for meg høres det feil ut.. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 sinnsyk rå bil! Siter bmw e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Amerikanske biler hører ikke hjemme i europa, ikke noe annet sted heller egentlig, jævla flåter med den stygge "skrangle" lyden fra motoren Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 går normalt i Tromsø... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Amerikanske biler hører ikke hjemme i europa, ikke noe annet sted heller egentlig, jævla flåter med den stygge "skrangle" lyden fra motoren Når du snakker om flåter med stygg skrangle lyd sikter du vel til bmw m5 med det vanelige register bråke.. :) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg