srednA Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg lurte på noe..... De orginale sideskjørtene bygger de noe lenger ned? Eller blir høyden den samme... Virker som dem bygger litt lenger ut mot siden, men det vet jeg ikke helt enda Noe problem å lakke hele sjiten? har ikke lyst på kun svart plast:) Vurderer å kjøpe noe slikt, men har ikke bestemt meg enna. Gidder ikke kjøpe slik "styling" greier Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 å lakkere hele shiten er vel avhengig av hvilken farge bilen din er :) Broderen har lakkert kun nederste del av sideskjørtet. Slik som på bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 å lakkere hele shiten er vel avhengig av hvilken farge bilen din er :) Broderen har lakkert kun nederste del av sideskjørtet. Slik som på bildet. Oki, fargen er jo blå. Men ser broren din har plastskjermer som går videre ned mot skjørtene. Det er vel derfor han ikke har lakka den øverste delen? Har ikke plastskjermer på min så det bør jo gå å lakke hele greia Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Da jeg kjøpte orginale skjørt i fjor kunne jeg velge mellom ubehandlede (som visstnok gir dårlig resultat ved lakkering pga sprekker og flassing) eller ferdige skjørt som var primet og klargjort for lakkering. Kjøpte ubehandlede siden jeg synes det kler bilen bedre tatt i betraktning at nederste delen på front og bak fangerene er sorte. De bygger ikke noe ned, og svært lite ut, men helhetsinntrykket blir mye bedre. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Da jeg kjøpte orginale skjørt i fjor kunne jeg velge mellom ubehandlede (som visstnok gir dårlig resultat ved lakkering pga sprekker og flassing) eller ferdige skjørt som var primet og klargjort for lakkering. Kjøpte ubehandlede siden jeg synes det kler bilen bedre tatt i betraktning at nederste delen på front og bak fangerene er sorte. De bygger ikke noe ned, og svært lite ut, men helhetsinntrykket blir mye bedre. Bilder..? Husker ikke hvordan de ser ut jeg! :confused: Men Cult Society sideskjørt da Anders, noe å vurdere? Kanskje litt dyrt, jeg veit ikke? Hmm.. :pray Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Oki, så de bygger ikke spes. ned. kansje like greit det. Jeg syntes bilen blir "høyere" om ikke det blir lakkert, men kansje bare meg Fet familie vogn du har mekka clusterone:) Cult Society ? hvordan ser dem ut da. orginale koster vel ca. 2000 minus rabatten, de da? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg