Per-Henrik Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 cobra senkefjærer er de bra eller dålige? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 ingen som har testa de?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Jeg hadde det på min pug.. jeg syntes de var veldig bra.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Jeg kjører på lesjöfors og har hørt de er best til 240. stive og fine.. Han som bygger på bilen min nå, sier bilen min er som en gocart. Men, det har jo en del med dempere, foringer, stab-stag, etc. å gjøre også! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hvor stor forskjell er det fra vanlige volvo-dempere? og mye koster det og hvor osv...? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg