Bullitt_Mustang Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Det er en stor mulighet for at Petter Solberg blir disket fra rally Hellas etter at bilen hans veide for lite etter den første super spesialen i Hellas i kveld. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281786 Hva synes dere om at Subaru nok en gang har gjort en stor tabbe som går utover Petter Solberg? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Hva synes dere om at Subaru nok en gang har gjort en stor tabbe som går utover Petter Solberg? Begynner å lure på om dem leker butikk! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 ahhh.. syykt surt om han diskes. Han trenger jo alle poenga han kan få. Får håpe de ser litt igjennom fingra på det å gir han tidsstraff eller noe bare... Subaru :fuckme2: Problemet med Subaru teamet er at det er jo faen meg ikke en eneste japse i det. Hvor ble de av? Fyll teamet opp med überivrige japser som lever på sushi og tar livet sitt i skam om dem ikke vinner VM.....! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Petter slapp diskvalifisering, men fikk en pen bot på 244.000 kroner... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Han var heldig med at han ikke ble disket synes jeg, men 244.000 er nok ikke så mye penger for han. Leste på VG nett nå nettopp at Petter hadde litt problemer på starten av løpet. Han hadde vært utom veien å bagasjelokket på Subaru'n hadde blitt røsket av... Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 han sliter nå også.. ahr null trekk på ene bakhjulet, og taper MYE tid.. tapt i overkant av 1 1/2 minutt på de to siste etappene, og er frustrert. Henning Solberg kjører inn til 4. beste tid på SS7, og er strålende fornøyd :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg