Anonym010101 Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Her kommer noen nye bilder av Mazdaen min Det som er gjort med eksteriøret er: tåkelys, sota baklysglass rundt skjøtene som dere ser, den er polert, fjernet vinduspusser bak, fått av sort sliten lakk på listene på de bakerste vinduene, sota sideblinklysglass, senket 40-40, og polert felger. teknisk har jeg byttet ALT som skal byttes, kjøleveske, bremseveske, servoolje, oljefilter, olje, plugger, bensinfilter, luftfilter++++++ Den er fortsatt DØNN strøken og mye finere siden sist dere så den.. Og slik skal det være fremover.. Synspunkter? MVH Ole B. :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Det ble fint. Likte det blanke på sidevinduene bak. Ser bra ut, Ole. Vi bør kanskje møtes snart. Sommer å greier nå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Bilen din er VELDIG strøken ja! :pray Hvordan er det med evt. rust på undersiden da? Litt OT: Men er det 16v motor du har? I såfall, har du fjernet merket med 16v på rompa? Er det originalt med doble enderør på 16v? Jeg har 16v motor, men ikke doble ende rør på eksosen!? Men jeg har fjernet klistremerket med 16v og 2.0i på rompa så den som ikker kjenne mazda vet ikke hvordan motor jeg har. :) EDIT: Enda et spm. Jeg ser på bildet at ditt speedometer går til 240km\t, men turtelleren din har rødt turtallsområde allerede ved 6000rpm? Hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Bilen din er VELDIG strøken ja! :pray Hvordan er det med evt. rust på undersiden da? Litt OT: Men er det 16v motor du har? I såfall, har du fjernet merket med 16v på rompa? Er det originalt med doble enderør på 16v? Jeg har 16v motor, men ikke doble ende rør på eksosen!? Men jeg har fjernet klistremerket med 16v og 2.0i på rompa så den som ikker kjenne mazda vet ikke hvordan motor jeg har. :) EDIT: Enda et spm. Jeg ser på bildet at ditt speedometer går til 240km\t, men turtelleren din har rødt turtallsområde allerede ved 6000rpm? Hvorfor det? Endelig en som har lagt merke til potta og speedometeret! :pray Det som er saken er at jeg ville ikke ha den enslige potta, så jeg bytta til 16v system, og nei, jeg har ikke 16v motor har en 12v gasser på 109, går helt greit nok for meg! men savner LITT mer trøkk, det skal jeg ikke legge skjul på :) Jeg bytta speedometeret fordi da jeg hadde GT ratt så sperra rattet for 100km\t som jeg ofte kjører i på e18 så derfor bytta jeg speedometeret slik at jeg så 100km\t merket, hehe, litt merkelig kanskje men slik ble det bare! yodude Rattet forsvant plutselig så det vet jeg ikke hvor er.. :popcorn Det frinnes heller ikke en mikroskopisk plass en gang hvor det er rust, den er totalt rustfri overalt.. Skal være doble enderør på 16v ja!? MVH Ole B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Flott bil 626_Ole! Hva brukte du for å fjerne lakken på listen rundt sidevinduet bak? Regner med at du ikke har pusset med sandpapir? Mine har også noen "skader", noe som er helt vanlig. Men de tåkelysene? De var vel ikke så pene? Putt dem i såfall inn i de "originale" tåkelyshullene". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Fant det ut selv! Teknisk sprit på en klut løste opp lakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anonym010101 Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Flott bil 626_Ole! Hva brukte du for å fjerne lakken på listen rundt sidevinduet bak? Regner med at du ikke har pusset med sandpapir? Mine har også noen "skader", noe som er helt vanlig. Men de tåkelysene? De var vel ikke så pene? Putt dem i såfall inn i de "originale" tåkelyshullene". Jeg pusset faktisk med sandpapir, hehe, ble utrolig bra også, jeg synes tåkelysene passer fantastisk jeg, men det er smak og behag, takk for innspill, og positivt svar, så ut som din bil også var strøken, nydelig var den iallefall, hold den slik, det varmer et mazda-hjerte, at fler holder de så fine, BRA!! Lykke til videre med bilen din, nydelig er den iallefall.. MVH Ole B. :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg