Oberon77 Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Jeg melder meg inn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Eg melde meg og inn :) Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Skjer det noe på dette området. Det hadde vært tingen med en klubb!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kan ikkje noen fikse en side da?:D Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Kan folket roe seg ned?? synsest heller at når en først starter klubb så kan en like godt starte en Nissan klubb for på den måten å få med seg mest mulig folk...er jo mange med sjeldne/ikke fullt så vanlige nissan's så hvor skal disse gjøre av seg? starte en egen klubb med fem medlemmer? =P lat de heller komme inn i felleskapet! så derunder kan primera gutta vere for seg selv, folket med sunny på en plass o.s.v.(snakker om et mulig forum her nå altså) Nissan Owners Club Norway! hæ? høres jo litt kult ut ikke sant? eller Nissan/Datsun OC eller ett eller annet! vart jo produsert mye heftig under Datsun perioden og... om vi fikk med oss 200sx OC så kunne jo den ha blitt ganske så stor....de har kompetanse, vi skaffer folk! kan jo bare gagne dem og kansje, mere penger i kassa, mere folk på diverse meets/treff...men d store spørsmålet her blir jo da om dem er interesert i å blande klubben, eventuelt skifte navn! Jeg er sterkt for en Nissan klubb der vi som faktisk er gla i disse go bilene kan samlest ALLE sammen, eller i verste fall bare et enkelt forum... bare slenger ut mine ideer her! hej då! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Meget gode idéer her folkens. Jeg kan godt sette opp en webside i løpet av helgen så vi har noe å starte med? Hvis hele prosjektet skulle bli skrinlagt så er det bare å slette siden igjen. :) Kan legge den på mitt domene så lenge, som en test. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hadde vært knall. Vi hadde jo det for noen mnd siden, men han som drifta det forumet hadde ikke tid å ta seg av det. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Meget gode idéer her folkens.Jeg kan godt sette opp en webside i løpet av helgen så vi har noe å starte med? Hvis hele prosjektet skulle bli skrinlagt så er det bare å slette siden igjen. :) Kan legge den på mitt domene så lenge, som en test. Hadde ikke vert så gale d! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg er med :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Meget gode idéer her folkens.Jeg kan godt sette opp en webside i løpet av helgen så vi har noe å starte med? Hvis hele prosjektet skulle bli skrinlagt så er det bare å slette siden igjen. :) Kan legge den på mitt domene så lenge, som en test. Det hadde vært tøft. Det er ihvertfall en start så går det å ta det vider fra der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Vi må jo bygge sida på noe,å ei webside er jo ein god start!Få opp ein fin logo,eit forum med kategorier(elektrisk,mekanisk,teknisk osv) eller noe,medlemsliste,bilregister(bilder) osv...så har vi noe ivertfall å bygge på!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Kan vi ikke ordne ett møte på IRC på søndagen da? Så tar vi en prat der :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Må ikkje stresse for mykje med å ha treff og greier i begynnelsen, det er jo ein slags klubb her på forumet, det å ha ei side med bilder, info, erfaringar, tips og greier er ein god start. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Synst i grunn me har det meste av det her! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Synst i grunn me har det meste av det her! :D Fordelen med en egen side er at vi kan samle en del teknisk info som manualer og slikt som medlemmer kan få tilgang på. Jeg "sitter" på en del teknisk materiale som bedre kan deles på en slik side.. Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg