Gå til innhold

Nissan/Primera klubb i Norge

Fox

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Kan folket roe seg ned??

synsest heller at når en først starter klubb så kan en like godt starte en Nissan klubb for på den måten å få med seg mest mulig folk...er jo mange med sjeldne/ikke fullt så vanlige nissan's så hvor skal disse gjøre av seg? starte en egen klubb med fem medlemmer? =P lat de heller komme inn i felleskapet!

så derunder kan primera gutta vere for seg selv, folket med sunny på en plass o.s.v.(snakker om et mulig forum her nå altså)

Nissan Owners Club Norway! hæ? høres jo litt kult ut ikke sant? eller Nissan/Datsun OC eller ett eller annet! vart jo produsert mye heftig under Datsun perioden og...

om vi fikk med oss 200sx OC så kunne jo den ha blitt ganske så stor....de har kompetanse, vi skaffer folk! kan jo bare gagne dem og kansje, mere penger i kassa, mere folk på diverse meets/treff...men d store spørsmålet her blir jo da om dem er interesert i å blande klubben, eventuelt skifte navn!

Jeg er sterkt for en Nissan klubb der vi som faktisk er gla i disse go bilene kan samlest ALLE sammen, eller i verste fall bare et enkelt forum...

bare slenger ut mine ideer her!

hej då!

Nissan Sunny GTI 16v

NCCN.no(Nissan Car Club Norway)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget gode idéer her folkens.

Jeg kan godt sette opp en webside i løpet av helgen så vi har noe å starte med?

Hvis hele prosjektet skulle bli skrinlagt så er det bare å slette siden igjen. :)

Kan legge den på mitt domene så lenge, som en test.

Det hadde vært tøft. Det er ihvertfall en start så går det å ta det vider fra der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo bygge sida på noe,å ei webside er jo ein god start!Få opp ein fin logo,eit forum med kategorier(elektrisk,mekanisk,teknisk osv) eller noe,medlemsliste,bilregister(bilder) osv...så har vi noe ivertfall å bygge på!;)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst i grunn me har det meste av det her! :D

Fordelen med en egen side er at vi kan samle en del teknisk info som manualer og slikt som medlemmer kan få tilgang på.

Jeg "sitter" på en del teknisk materiale som bedre kan deles på en slik side..

BMW 330xdA Touring MY 02

Primera GT -94

300ZX -88 NA

xSAAB 99 -84

Honda Z-50

Lenke til kommentar
Del på andre sider