D-1 Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 noen her som driver med litt frilansmekking da??kan hende jeg må ha litt hjelp til et clutch skifte snart.noen som kan hjelpe med dette eller kjenner noen som kan hjelpe med dette for en rimelig penge..helst i trønderlagsdistriktet et sted. bor ikke så alt for langt i fra trondheim selv. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Originally posted by D-1 noen her som driver med litt frilansmekking da??kan hende jeg må ha litt hjelp til et clutch skifte snart.noen som kan hjelpe med dette eller kjenner noen som kan hjelpe med dette for en rimelig penge..helst i trønderlagsdistriktet et sted. bor ikke så alt for langt i fra trondheim selv. bor du på orkanger?????hvis du gjør det å har et sted som det går ann å skru på så er det ikke umulig at jeg kan hjelpe deg ei helg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg