Islanwind Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Noen som vet når gatebil magazine blir sendt ut? Betalte abb avgift i et telt på vålerbanen sist mnd.. har ikke hørt noe enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 4 juli. sikkert et par dager før for abonnenter. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 okey.. men er det andre her som betalte den avgifta på vålerbanen? som har fått blad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsJ Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 okey..men er det andre her som betalte den avgifta på vålerbanen? som har fått blad? Nope, venter i spenning jeg også..... Siter "98 Volvo V70 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ok Kjøpte du pga at du ville ha blad, eller pga damene som solgte? :P Nope, venter i spenning jeg også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsJ Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 OkKjøpte du pga at du ville ha blad, eller pga damene som solgte? :P Ble nok lurt der ja...:) Siter "98 Volvo V70 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Abbonnentene bør motta bladet fredag eller lørdag :) Og altså i butikkhyllene mandag 4. juli thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 jeg fikk også besøk av to søte blondiner på standen vår, i bilstereo-teltet... og jaggu greide de å lure på meg et abbonement også :D Gleder meg til å se bladet, tror det blir meget bra.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 tittet litt på bladet i går jeg faktisk..ikke dårlig..mye kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 tror jeg kjøper flere av disse bladene :) var jo kjentfolk i dette... :P Old fords never dies, just go a hell of a lot faster...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Gratulerer med et meget bra blad. Kult å se at skarpnord'n kom med:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Abbonnentene bør motta bladet fredag eller lørdag :) Og altså i butikkhyllene mandag 4. juli thumpsup de har jeg ikke sett...men på narvesen hadde di de.... :wonder :wonder Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 hadde det på jobb også i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Fikk det i dag ja.. Meget fornøyd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 de har jeg ikke sett...men på narvesen hadde di de.... :wonder :wonderEnkelte sjapper er trege med å legge ut nye blader i hylla - spør betjeninga. Med butikker mente jeg alle butikker som har brukbart utvalg av bilblader. Takk for alle tilbakemeldinger! :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg