bjaa Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Heisan Jeg lurer på om noen av dere kan lære meg, og andre n00b's med å drifte i denne tråden, sette opp nybegyner tips osv... Jeg har spilt litt gt3 har klart det 65% og har s lisens, men får ikke til det med å drifte... Kan noen hjelpe meg med det? f.eks sette opp noen oppsett på en grei nybegyner bil og noen kjøretips? det ville vært fint :) måtte bare legge ved et bilde av verdens råeste bil :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 er det ingen som kan hjelpe en n00b i nød? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Siden jeg i hovedsak kun drifter med 4WD så tar jeg det. Til å begynne med så "balanserer" jeg bilen, d.v.s Springs 10.0/10.0 Dampers Bound & Rebound 5/5/5/5 (midt på skalaen) osv, osv..... Skjønner? Nå har du noe å jobbe ut i fra.... Bilen Understyrer: Hardere fjærer bak Hardere støtdempere bak Hardere "stabiliser" bak Mer drift bak osv, osv..... Bilen Overstyrer: Logisk nok motsatt av det som er nevnt over. Brake balance mellom18 og 24 foran og 22 og 24 bak. Dette kommer ann på hvordan du går inn i svingene. f. eks 18f og 24b, så bremser du ut rompa inn i svingen. med 24f og 24b, så må du "kaste" bilen inn for å få ut rompa. Håper dette hjelper litt...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Ok, takk for tipsa, får ta meg en helg og fixe no drifting, hehe Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by MajiiK Siden jeg i hovedsak kun drifter med 4WD så tar jeg det. Til å begynne med så "balanserer" jeg bilen, d.v.s Springs 10.0/10.0 Dampers Bound & Rebound 5/5/5/5 (midt på skalaen) osv, osv..... Skjønner? Nå har du noe å jobbe ut i fra.... Bilen Understyrer: Hardere fjærer bak Hardere støtdempere bak Hardere "stabiliser" bak Mer drift bak osv, osv..... Bilen Overstyrer: Logisk nok motsatt av det som er nevnt over. Brake balance mellom18 og 24 foran og 22 og 24 bak. Dette kommer ann på hvordan du går inn i svingene. f. eks 18f og 24b, så bremser du ut rompa inn i svingen. med 24f og 24b, så må du "kaste" bilen inn for å få ut rompa. Håper dette hjelper litt...:) Hvordan er det med dekk , effekt , sperrer osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Originally posted by Henrik Hvordan er det med dekk , effekt , sperrer osv ? Superhard Racingtyres Effekt.... mest mulig Sperrer...Start med 50/50 50/50 50/50 Hvis bilen har en tendens til å dra seg inn midt i en sving, så kan du sette sperren på10-30/60 på decrease. da kan du bremse bilen ut midt i svingen hvis det skulle være nødvendig... Skulle det være noe mer, så er det bare å spørre.... Tror jeg kan svare på det meste...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Noen favoritt biler ? i både rwd og 4wd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Mars 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2003 Impreza LM Race Car ZZII Skyline R34 FTO LM Race Car Lancer Evo VI 200 sx 328ci RX-7 Supra Astra TC Falcon XR8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Sperrene, er det LSD? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by bjaa Sperrene, er det LSD? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mars 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 jeg har aldri tukla no særlig med lsd greiene, men vil det ha mye å si for en bil? har ikke fått testa, for jeg låner bort ps2 akkuratt nå.... får teeste når jeg får den tilbake :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 tror jeg skal ta godstolen ned på rommet igjn når jeg kommer hjem :D Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Favoritten min i dette spillet må være; Porsche RGT Går ganske brukbart den. I tillegg har jeg sansen for Dodge Viper. Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Hvor mye bør vcd være på? (hvor mange prosent skal forhjula dra på?) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Smak & behag... Hovedregelen er den at hvis bilen er: Understyrt: Mer bak Overstyrt: Mer foran Men det finnes unntak.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg