rs250 Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Siden jeg turbokonverterer bilen min vurderer jeg å selge grenrøret og kaldluftinntaket mitt. Grenrøret er et Hotshot Racing Gen V grenrør (4-2-1) og skal gi mellom 12-15hk ekstra i følge produsent. Kaldluftinntaket er også fra Hotshot, og skal i følge produsent gi 8hk ekstra(og rå lyd). Inntaket flytter filteret ned forran forhjulet, hvor det får masse kald og frisk luft. Selger ikke selve filteret i luftinntaket, bare rørene... Kaldluftinntaket ser slik ut: og grenrøret: Tenkte meg rundt 1500 for kaldluftinntaket, og 3000 for grenrøret. Delene er til p10 med sr20de motor. Passer sannsyligvis på p11 også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Legger inn et bud på 1k for kaldluftinntaket i første omgang :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg