Gå til innhold

kjøpe frontfanger

Ranger emnet

goLd^-

Anbefalte innlegg

nå som jeg kjørte over en katt og slo ut en av plastikk rillene i den originale front fangeren min, har jeg en god unnskyldning til å kjøpe ny fanger...

kikka litt på denne her fra maxam tuning

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_33_47&products_id=77

noen som har sett den på en audi med en litt mer normal grill?

bilder?

har trua på at det kan være artig med en sånn fanger, i forhold til rs2/rs4 fanger som enhver idiot har nå, selv golf1, skoda og ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg kjørte over en katt og slo ut en av plastikk rillene i den originale front fangeren min, har jeg en god unnskyldning til å kjøpe ny fanger...

kikka litt på denne her fra maxam tuning

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=52_33_47&products_id=77

noen som har sett den på en audi med en litt mer normal grill?

bilder?

har trua på at det kan være artig med en sånn fanger, i forhold til rs2/rs4 fanger som enhver idiot har nå, selv golf1, skoda og ja...

Seidel på min B3 da (litt mørke bilder)

IMG_2214.jpg

IMG_2213.jpg

IMG_2217.jpg

Audi 90 Quattro 2,3 20V

Audi 90 Quattro 2,3 10V

x Audi 90 2,2E 87mod

x Audi 80 2,0S 95 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

tok litt tid å få ræva i gir å begynt med sakene men....

mangler nå bare å få festa dritten til noe i hjulbua, også å få pussa den med p400 papir, så få levert den til gratis lakkering

litt morsomt å kjøre rundt uten fanger og, de som kan en brødsmule om bil tror det er noe sinnsykt heftig de ser... mens det egentlig bare er den pjuskete radiatoren og ikke intercooler :omfg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

da er fangeren 98% ferdig, må bare borre 2 hull i hjulbua for å gjøre den siste lille finnishen. kommer med bilder så snart jeg har tatt noen :driving

har møtt litt problemer med luft motstand, siden jeg har festa skiltet i gitteret, vurderer å borre det fast i plasten, men får se hva som skjer etter hvert

har lima med sika flex, araldit og hermetite rapid nå, satser på at gitteret henger fast nå..

skjørter, bakfanger og vinge kommer så fort lommeboka er klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 1 month later...