Glimsdal Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg så en pantera i dag ved heistad! ca kl 20,00 noen som vet noe om denne? de er i allefall driit kule! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 jeg så en pantera i dag ved heistad! ca kl 20,00 noen som vet noe om denne? de er i allefall driit kule! Rød? Vet det sto en rød De Tomaso Pantera til salgs på Nesodden for ett år tilbake. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 ja den var rød! den så sinnsykt støken ut der den kom rullende! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Er det den som er i Gatebil bladet? Det er en veldig fin bil. 1972 mod., Ford V8. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 vet ikke møtte den bare på vegen! men den var driit strøøken. Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 fete biler det ja.. går en gul en her på hamar =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 fete biler det ja.. går en gul en her på hamar =) det går også en rød en i brumunddal,møtte den i går. så også veldig strøken ut,bortsett fra at den manglet frontfangeren. det sitter vel 351 cleavland motor i disse,om jeg husker rett. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg