KingCamel Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Hei. Nå har jeg leita gjennom en Transporter T4 etter reservehjulsbrønnen men klarer ikke å finne den.. Noen som kan forklare meg hvor den er? mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Hei. Nå har jeg leita gjennom en Transporter T4 etter reservehjulsbrønnen men klarer ikke å finne den.. Noen som kan forklare meg hvor den er? mvh Fordi dekket ligger under bilen på de bilene doh Det ligger da ev.under ved bakluka. Har du syncro så har du nok ikke i det hele tatt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Har du syncro så har du nok ikke i det hele tatt!!! Sikkert derfor jeg ikke finner noe :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Syncro varebilene har reservehjulet innvendig på høykant inntil sideveggen, eller utvendig på egen brakett på bakluka. (ekstrautstyr) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Juni 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2005 Syncro varebilene har reservehjulet innvendig på høykant inntil sideveggen, eller utvendig på egen brakett på bakluka. (ekstrautstyr) De ligger også under bilen på venstre side på egen brakett..Noe som er selvlaga i Norge som Møller selger med bilene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg