chri Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 trenger hjelp til min vectra: har en vectra a 89 man 2.0 gl, jeg skulle kjøre ut av et kryss, plutseli hørte jeg en rar lyd ifra eksos anlegget det kom falsk luft ut, jeg fant ut av at det var tett, effekten ble redusert en god del fikk ikke mer en åtti på bilen og etter et visst turtall på motoren møster bilen all effekt, har nå skiftet eksos anlegget ifra katalysatoren og bak og problemet er der fortsatt, det er akkurat som det er turtall sperre på bilen. noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Tett katalysator??? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chri Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 har byttet ut katalysatoren med en erstatningspotte og problemet er der fortsatt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg