Mrs Aero Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 :hello: Er det virkelig ingen som kjörer 9-3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 Originally posted by Mrs Aero :hello: Er det virkelig ingen som kjörer 9-3? jo mamma!! 9.3 aero, chippa til 250 hester Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 29, 2003 Rapporter Share Skrevet April 29, 2003 som jeg grisekjører så mye jeg kan:D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jeg tror jeg har sagt ja til å kjøpe en 2002 9-3 Saab 2.0T i dag. Vi trenger en ny familiebil og disse 5-dørs utgavene er veldig passelig. Det eneste som gjenstår er at fruen liker bilen og vil ha den.... Jeg synes den var god å kjøre. 150 hester med turbo og sikkert villig til å hente ut mer ved små inngrep. Men dessverre feilhjulstrekk, men det er det fruen vil ha så... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Du burde absolutt kjøpe den der, ser ut som et meget fint eksemplar av en 9-3. God kjørecomfort er det også, som du sier, er ikke store inngrepene du trenger for å hente ut noen hk ekstra:) Du slipper i allefall å tenke på rust om du kjøper denne bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ja, jeg har kjøpt den. Jeg sjekket med Norhspeed i Bergen. Trinn 1 som gir ca 221 hk og 350 nm koster cirka 8000. I tillegg kjøper jeg justerbare dempere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Det var meget billige ekstra hk i den motoren:) Grattis med kongebil!!:) Dersom den ikke kun skal brukes som familie "sleeper" racer, så sleng den ned 30mm og klem på noen 18" felger med brei felgkant!:) Blir nok en fet bil da ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Det skal bli en famileracer/sleeper. Jeg skal senke den 30mm og ha på 17 tommere, allikevel. Noe av det tøffeste med bilen er setene. Jeg liker ikke normalt skinnseter, men dette var flotte delskinnseter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Ja, turbointeriøret er knallbra!!:) Det er ikke bare deilig, men utrolig godt å sitte i også. *skinn selvsagt*:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg lager en ny tråd om min bil på onsdag. Fortell om din bil 93dude. Jeg trener inspirasjon. Forresten, er det noen norske Saab-forum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 ja, jeg skal lage en tråd om min jeg også nå snart...har en god del bilder fra den var klin orginal til hvordan den er nuh...er et rullende prosjekt som ikke blir ferdig før til våren igjen tenker jeg:) EDIT: Saabforum i Norge: http://www.saabturboclub.net/ USA, kanonbra!! : http://www.saabcentral.com er også mange andre, husker ikke alle i farta...kommer med flere adresser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Nytt forum: http://www.saabforumet.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg