B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 etter jeg satte på hvite blinkere forran, måtte jeg jo ha oransje pærer i blinker'ne..men er jo ikke så fint når den oransje pæra lyser hele lykta oransje selv når den ikke blinker! så det jeg lurte på, bør jeg bruke vanlig sort sotespray, eller Biltema's "Chrome Look" spray? brukte chromen på sideblinkerne, men syns ikke det lyst så godt gjennom..la kansje litt godt på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 du får jo kjøpt pærer som er chrom look, men lyser orage. skal skjekke opp hvor det var jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 jojo veit det, men så koster de et par hundre eller hva det var( en i klassen som hadde kjøpt det til sin) men da går heller jeg på biltema å kjøper 2stk. for 15 kroner..men uanset..takk for forsøket;) hehe prøver meg med ultralett chrome dusj på pærene jeg..så kjøper jeg heller nye på mandag om det gikk skeis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Vis oss hvordan resultatet med chrome lakken ble på pærene når du har fått gjort det :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 har grilla med gamlingene nå(;)) så skal ut å gjøre det nå..men lakken tørker jo ikke før til i morgen..men om du er sugen p åå gjøre det samme, så legg meg til på messen ronnyelling@hotmail.com så kan jeg sende deg et bilde av åssen det ble på siden..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 syns forresten du bør gjøre det ass, er rett å slett frekkt når du ikke ser det oransje glasset når du ikke-blinker..! så koster det ikke mer en 10-15 spenn for pærene å 30-40 for sprayen..så det er absolut å anbefale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 hmm nå hadde det vært gunstig å hatt peil på legge ut bilder..menmen.. send pm de som var intresserte i åssen billigveien til bra oransje pærer ser ut i praksis..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 å legge ut bilder e simpelt.. finn brukeren som heter "breisladderen" her på forumet, se i signaturen hans og trykk på linken som står "last opp bilder med scriptet mitt" eller noe. så gjør du det som står der, og får en link til bildet ditt. så trykker du på denne knappen når du skriver svar til dette innlegget: så limer du inn adressen til bildet. gjenta hvis du har flere bilder.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 sånn ser det ut når jeg ikke-blinker: http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/IMG_0774.jpg når jeg blinker: http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload/IMG_0778.jpg jeg brukte bildeopplastingen til "breisladdern" nå, så jeg vet ikke om det virker eller hva det gjør! gikk ikke så bra, men bare trykk på linken så ser dere.. edit: er forresten et HELVETTE å ta bilde av blinklysa å treffe med digi-cam akkurat når pæra lyser!! hehe tok sikkert 20bilder før jeg fikk et som traff rimelig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Det der så bra ut. Jeg har diadempærer forran og bak (blanke som lyser oransje) Dem er svindyre, jeg ga 500 for 4stk! Men dem hadde ikke til sideblinklysene, så der ser det ut til at jeg kanskje må herme litt :idea: Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 hhe ja de pærene koster jo mer en de smaker! jeg brukte biltema's chrome look spray, men går jo sikkert med vanlig sølv også..å pærene koster jo ikke mer enn 10-15 kroner, så d er jo så å si gratis.. men husk å ha GOD avstand fra pæra og dysa på sprayboksen!40-50cm.å heller spray litt lenge..sånn at du har kontroll på hvor mye som kommer på..(det hadde ikke jeg;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg