Gå til innhold

Powerfilter på TD

Ranger emnet

knalleping

Anbefalte innlegg

På min ble det en konstant sugelyd etter at jeg monterte konfilter.

Ingen Pyyyysjjj

Har sugelyden jeg også...mn for å få pyysjj-lyden må man gi mye gass og trykke inn clutchen fort når man er på ca 40-50% av turtallsregisteret.

F.eks. på min: girer fra 2. til 3.gir på 40 km/t. Vet ikke helt hva turtallet ligger på da, iom at det ikke er turtallsmåler på min.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sugelyden jeg også...mn for å få pyysjj-lyden må man gi mye gass og trykke inn clutchen fort når man er på ca 40-50% av turtallsregisteret.

F.eks. på min: girer fra 2. til 3.gir på 40 km/t. Vet ikke helt hva turtallet ligger på da, iom at det ikke er turtallsmåler på min.

Jeg fikk en fin kvittrelyd når jeg hadde rakrør, men når jeg har originalt eksosanlegg så har jeg ikke noe.. Vrooooooooom vututututu :D

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en fin kvittrelyd når jeg hadde rakrør, men når jeg har originalt eksosanlegg så har jeg ikke noe.. Vrooooooooom vututututu :D

Rakrør på diesel? Har lyst til å sette på torshov-potte...ca 5" bare for å høre lyden, men orker ikke bruke cash på det.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakrør på diesel? Har lyst til å sette på torshov-potte...ca 5" bare for å høre lyden, men orker ikke bruke cash på det.

Jepp.. Motoren får nok motstand av turboen.. Bråka masse og røyk mest :)

Har ei "effekt"potte fra autospar som lover mer "effekt" og bedre lyd.. Har ikke sett noe til effekten eller hørt noe til lyden, men det ser mye bedre ut ;)

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Motoren får nok motstand av turboen.. Bråka masse og røyk mest :)

Har ei "effekt"potte fra autospar som lover mer "effekt" og bedre lyd.. Har ikke sett noe til effekten eller hørt noe til lyden, men det ser mye bedre ut ;)

Hehehe....Orker ikke kjøpe meg potte til tusenspenn for at det skal se bedre ut...må være andre forbedringer også.

Også vil jeg ikke at det skl komme mer svartrøyk enn det gjør fra før. :P

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bare å sette på? Blir det effektøkning eller samme som før.. evt om det går an å få gromlyd av potte..

Bare å slenge på..

Jeg har ikke merket noen effektøkning direkte av filteret da jeg gjorde noen andre småknep samtidig som jeg satte på filteret.

Kan se om jeg knipser bilde i morgen av instalasjonen.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

Lenke til kommentar
Del på andre sider