Camry-Driver Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 jeg har nå lest gjennom nesten alt av "how to do" linker og forklaringer om støping av glassfiber og div., og har lert veldig mye nyttig!! og jeg sitter da igjen med et problem/spørsmål: jeg tenkte å "kopiere" rs- fangeren til en kompis av meg, og lurer da på om lakken på hans fanger kan ta skade av dette?? og hvordan jeg da eventuelt kan hidre at lakken skal ta skade av støpingen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Den tar ikke skade. Bare smør på slippmiddel så går det fint. Fåes kjøpt hos de som selger poyester og sånt Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camry-Driver Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 takk, da er d vel bare å prøve da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Legg ut litt bilder av hva du gjør?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er det vanskelig å få vasket vekk slippmiddlet fra fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Er det vanskelig å få vasket vekk slippmiddlet fra fangeren? Skal ikke være vanskelig det nei. Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg