LLH Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Marvil:Dette er OT, men spør likevel: Hvor mye koster de nye skiltene med flagget på? OT.. De ække no og samle på.. på avstand ser bilen din ut som en utenlandsk bil og du kommer til og føle deg som en utlending.. De første ukene.. hehe men etter vært kommer det seg, og jeg liker de.. hehe Men de koster det samme som den gamle skilt typen. 450kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Marvil:Dette er OT, men spør likevel: Hvor mye koster de nye skiltene med flagget på? Som han over sa, rundt 448 om det ikke kom prisendring fra 1. januar (pleier av og til å komme endringer enten 1. januar eller 1. juli).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Litt meir OT her. Dersom skilta dine har vorte levert inn, og etter 1 år vil eg registrere bilen. Får eg da gamle eller nye? (Veit at dei som blei levert inn har blitt destruert.) Prøveskilt er ein bra ting... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Det må produseres nye, men litt usikker på om det er mulig fremdeles å få den typen som var før de som er nå, eller om man må ta til takke med de nye.. Så noen her på forumet som skrev at man kunne velge, mens andre kilder sier det ikke går.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Det må produseres nye, men litt usikker på om det er mulig fremdeles å få den typen som var før de som er nå, eller om man må ta til takke med de nye..Så noen her på forumet som skrev at man kunne velge, mens andre kilder sier det ikke går.. veteran skilt da? de me ett tall og tre bokstaver feks, flagg på de også?:helpme: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Veteranskiltene har ikke flagg, etter hva jeg husker, nei. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 OT: Først: Takk for info, Marvil :) OT.. De ække no og samle på.. på avstand ser bilen din ut som en utenlandsk bil og du kommer til og føle deg som en utlending.. De første ukene.. hehe men etter vært kommer det seg, og jeg liker de.. hehe Men de koster det samme som den gamle skilt typen. 450kr? Er vel kanskje mitt valg om jeg vil ha de nye skiltene på bilen ..? Blir noen turer ned til Tyskland og Polen fremover for å fikse opp kjerra og da bruker jeg heller 450,- på nye skilter enn å klistre et klistremerke på rævva og risikere skader i lakken... Ja, liker de nye skiltene selv :) Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg