MichaelV Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Jeg har en clarionspiller som jeg ble nødt til å bruke monteringsramma på til en annen spiller. Tenkte at alle sånne universalrammer passet, men det gjør de ikke.... Dem er litt for store eller så passer de ikke i hakket på siden slik at den detter ut igjen. Noen som hvet hvor jeg kan få tak på en ramme som passer ?? Spillern er foresten en Clarion DB 348 RMP. Mvh Michael Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Er det ingen forhandlere her som kunne sendt meg en slik ramme som passer ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ingen som vet noe.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Kjør innom en forhandler der du bor Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Du kan jo høre med Strømmen Bilradio De selger i allefall Clarion-produkter og kan sikkert hjelpe deg med dette. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg